Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 hity (czyt. kity) i mitologia w naszym kraju od zawsze byly popularne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-342814 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Do tej pory tankowałem dieselka na: STATOIL: jeździ do tej pory nie narzekam, spalanie w jeździe mieszanej (trasa i po W-wie) 6,3 NESTE: bezobsługowa na Prymasa 1000-lecia, pierwsze tankowanie dzisiaj. ZObaczymy jak to będzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-341384 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 ja dzisiaj zatankowałem na Statoil - Suprema98 przejechałem kilkanaście kilometrów i zauważyłem pewne różnice (na plus) : silnik pracuje ciszej, jest bardziej elastyczny i lepiej reaguje na gaz (choć mogą to być moje subiektywne odczucia - nigdy wcześniej nie tankowałem żadnego "uszlachetnionego" paliwa). Zobaczę co będzie dalej, jak rzeczywiście się sprawdzi to prawdopodobnie zostanę przy Suprema98 ze Statoil, albo spróbuję V-power, Verva albo BP Ultimate....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-331343 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Opowiem pewne zdarzenie które miało miejsce w niemczech gdy wracałem od znajomych. Wyruszając fordem transitem 2.5d mieliśmy paliwo z jakiejś małej stacji czyli w sumie nie wiadomego pochodzenia.z mazur(okolice nidzicy) dojechaliśmy przed samą granicę (po drodze jedno tankowanie z beczki-wzięta na zapas). na ostaniej stacji orlenu przed granicą w świecku zatankowaliśmy do pełna. podczas tankowania wsiadłem za kierownice. na tym paliwie co było 100km/h to był maks. na orlenowskim to samo. po drodze znów tankowaliśmy naszego dzielnego forda z 2 baniek z zapasu (na zapasie to chyba 90 litrów było).dalej tylko 100 łapał. no z pożądnej góry było 110. wracaliśmy załadowanym transitem. na prostej już tylko 80 można było złapać.z górki nawet się nie rozpędzał. około hamburga zajechaliśmy na stację z paliwami shela(zapas się skończył). i kupiliśmy ropki po 1.26 euro. po paru kilometrach nie wiem co się stało ale nie mogłem opanować tego samochodu! szatan w niego wstąpił! pod góre normalnie 120 nie schodziło a mieliśmy z tone ładunku.nawet 130 złapałem nim. normalnie jekby silnik z turbo ktoś nam włożył na postoju do dziś jak to sobie przypominam to na twarzy pojawia mi się uśmiech. nie ma co porównywać niemieckich paliw do polskich. a tankowałiśmy shela v-power diesel.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-331318 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holcu Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Podobnie miałem jak kolega Bzykacz6665, u mnie natomiast przełożyło to się na ilość przejechanych kilometrów. Różnica średnio około 120 km przy mniej więcej tej samej dynamice jazdy. Ostatnio też zauważyłem dziwną zależność, że na BP lepiej mi auto jeździ na zwykłej ON niż na jakimś Ultimate. Do BP się jednak zraziłem i teraz tankuje na shell i też zwykłą po 3.67 wczoraj tankowałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-331298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Ja jak pierwszy raz zalałem bp ultimate to nie odczułem żadnej różnicy w dynamice, głośności itp. Tak samo było z vervą. Jednak w trosce o pompę, dla czystego sumienia od 8 m-cy leję tylko ultimata albo w wyjątkowych przypadkach vervę. Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy po prostu ten typ tak ma, ale po ponad pół roku jeżdzenia na ultimacie okazało się, że moja asia dysponowała mocą o ponad 4 KM większą od serii. Nie wiem jaka była moc jak jeździłem na zwykłym paliwie z bp (tak się złożyło, że tą stację mam blisko pod domem więc sie przyzwyczaiłem . Jednak jest jakaś szansa, że to dzięki temu paliwu-- więc leję dalej i nie mam powodu do narzekań   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-331292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 a tak sie zastanawiam bo kiedys slyszalem teorie ze te lepsze paliwa kiepsko dzialaja na silniki z pompowtryskiwaczami. czyli np octavia I czy audi stare a4. za to dobrze sprawdza sie na silnikach z common railem. Czy cos takiego jest mozliwe?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-98049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Nie radze jeździć na orlenie bo wiem że oni nie maja wlasnych paliw tylko biora z roznych zrodel.O czym ty piszesz.Orlen to praktycznie Gdańsk,a Petrochemia to popularna nazwa z Płocka.Gdańsk przerabia głównie paliwa,które przypływają tankowcami,a Płock z rurociągu,który ssie bodajże głównie z Rosji.Zupełnie się z tobą nie zgadzam,bo blisko mnie jest potężna rozlewnia(wszystkie istniejące na polskim rynku koncerny otrzymują paliwo cysternami kolejowymi,z których jest ono tankowane do samochodowych i rozwożone po stacjach) i znam mnóstwo kierowców,a ci naprawdę wiedzą co wożą.Każdy twierdzi,że Orlen produkuje lepsze jakościowo paliwa od Płocka.To co póżniej trafia do naszych baków,to efekty mieszania właścicieli stacji. Shell dostaje cysterny prosto z Niemiec,ale czasami,to i możesz u nich kupić orlenowskie. Orlen = Płock,Lotos = Gdańsk. Jak nie wiesz = nie pisz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-97914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 esem, a o czym ty piszesz w temacie z 2007 r? na 3 stronie przyznałem się do błędu i koniec tematu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-97911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 a tak sie zastanawiam bo kiedys slyszalem teorie ze te lepsze paliwa kiepsko dzialaja na silniki z pompowtryskiwaczami. czyli np octavia I czy audi stare a4. za to dobrze sprawdza sie na silnikach z common railem. Czy cos takiego jest mozliwe? Chyba cos namieszales bo na poczatku w skodzie octawi wkladali tak jak w golfie 4 silniki na pompie vp i dopiero gdzies w 2000-2001 roku weszly na pompowtryskach. CR w grupie vag dopiero raczkuje i jest chyba od 3-4 lat a w skodzie to pewnie od 2 lat. Roznice sa jakies tam zawsz ena lepszym paliwie. Lepiej pali, lepiej chodzi, przyspiesza itp ale to sa roznice raczje nie znaczne. No chyba ze zalejesz jakies paliwo z beczki mieszane z rospuszczalnikami i bejcami itd. PD-ki jaki CR-y sa brdziej wymagajace jesli chodzi o paliwo z racji ze jeden wtrysk do PD kosztuje wiecej jak komplet do VP do tego PD wymaga dobrego oleju z odpowiednia norma z racji smarowania wlasnie pompek na wtryskach. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1765-verva-98-vs-shell-v-power/page/5/#findComment-97880 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.