Skocz do zawartości

Instalacja gazowa - Sintra


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W moim aucie zamontowana jest butla o rozmiarach 630x 225mm. poj. 55l "Bormech". Stalko produkuje do całkowitej wysokości 270mm o poj.72l, w średnicy 630. Może ktoś inny w sintrze ma jakieś inne zbiorniki. Pozdrawiam RG.

pewnie już butli o wiekszej średnicy nie da sie zalożyc.. ale moze udalo by sie przy okazji schylic i popatrzec.. ;-)

 

ale ogólnie przy takich 22,5 cm wystaje juz z dołu? czy mogła by jeszcze troszke wystawać? ;>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

. Wyjazd na autostradę po 3 km miejskiej drogi. Potem 140 km autostrady, jazda po nie dużym mieście około 10 km, znowu autostrada około 40 km, jazda po miescie 10 km i autostrada do domciu 120 km. Komputer wskazał 12,4 litra.

 

Tak, więc wcale nie ma dużo. Acha, jeszcze dodam, że gdy tylko jest najmniejsza możliwość włączam tempomat. Na trasie prędkość 140km/h. Skrzynia automat. Zmianę biegów "wymuszam" przy 2500 obrotów. Gdy potrzebuję pogonić (wyprzedzanie lub drażnienie tuningowców i młodocianych posiadaczy BM-ek) to nie żałuję pedału gazu i czasem skorzystam z trybu sportowego.

 

Podsumowując - ten silnik jest jak dobrze wychowany rottweiler - może paskudnie ugryźć, ale wcale ni musi to zależy jak się z nim postępuje i druga sprawa, każdy myśli, że taki pies zjada wiaderko karmy, a to prawdą nie jest.

 

no jeśli latach po 140 po autostradach i Ci wychodzi 12,5 litra to całkiem uczciwie jak na duże/cieżkie auto, motor V6 i automat :D

jednak mam przeczucie, ze to co komputer Ci pokazuje to sa dane jakby benzyna była wtryskiwana do silnka a gazu mogło wyjść nieco wiecej ;-)

 

Jak wymuszasz :?:

Ten silnik jest w sintrze jest nisko obrotowy

W trybie „normalnym” biegi zmienia w granicach 2500 – 3000 obrotów

 

A wtedy szczeki im opadają :eek::-D

jeśli moge sie wtrącić to V6 Sintry pochodzi chyba w prostej linii z Omegi

(moze ma skorygowane ustawienia komputera -w ciut niższym zakresie i niższa max moc i moment)

ale nadal jest silnik wysokoobrotowy o czym determinuje w jakim zakresie obrotów

dysponuje największym momentem i gdzie osiąga max moc.. ;)

 

natomiast R4 z powiekszonym skokiem tłoka z Omegi to już spowolniony silnik

-jak sie odnosci wrażenie specjalnie projektowny pod Frontere

całkiem nisko ma max moment i wcześnie max moc

o nim można powiedziec, ze jest już raczej średnio obrotowy

Omega ma 136 KM z Sintra tylko o 5 wiecej ;) -ale przy tych samych obrotach Omega ma o wiele już mniej ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jeśli moge sie wtrącić to V6 Sintry pochodzi chyba w prostej linii z Omegi (moze ma skorygowane ustawienia komputera -w ciut niższym zakresie i niższa max moc i moment) ale nadal jest silnik wysokoobrotowy o czym determinuje w jakim zakresie obrotów dysponuje największym momentem i gdzie osiąga max moc.. ;)

Pisałem o trybie „normal”, w którym nie zakładano uzyskać max mocy
W trybie „sport” charakterystyka pracy silnika się zmienia i jest zupełnie inna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

majq1, dnia 16 Lut 2013 - 01:53, napisał:

Pisałem o trybie „normal”, w którym nie zakładano uzyskać max mocy W trybie „sport” charakterystyka pracy silnika się zmienia i jest zupełnie inna

nie chce sie wymądrzać bo nie wiem dokładnie jak jest akurat w automacie Sintry..

 

ale zwykle skrzynia automatyczna tryb sport/normal

nie wpływa raczej na komputer silnika (sterowanie parametrami warunkujacymi spalanie w silniku)

 

jedynie na moment (przy jakich obrotach) kiedy zmieni bieg

(w trybie 'ICE' ruszanie z 2 biegu)

moze jeszcze na charakter tej zmiany ale tego nie jestem pewnien

bo zbyt mało jeździłem automatami

 

PS. moc silnika zależy od obrotów wiec niezbyt dobrze sie do niej odnosic

(w trybie sport wieksze obroty wiec wynikowo jest większa i moc)

natomiat prawdopodobnie jeśli moment obrotowy (przy tych samych obrotach)

to w obu trybach silnik dysponuje takim samym (przy takim samym uchyleniu przepustnicy)

Edytowane przez Pituś

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Pituś za info.

 

http://www.nowotczynski.com.pl

 

a polecany wcześniej migaz też jest dobrym wyborem

Wilku,ten warsztat wygląda zachęcająco, tylko trochę daleczko, ale twoje potwierdzenie migazu mi wystarczy, teraz myślę nad większą butlą niż 40l w miejscu dojazdówki może jeszcze się ktoś wypowie i do dzieła :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jedynie na moment (przy jakich obrotach) kiedy zmieni bieg

(w trybie sport wieksze obroty wiec wynikowo jest większa i moc)

No i o to mi chodziło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilku,ten warsztat wygląda zachęcająco, tylko trochę daleczko, ale twoje potwierdzenie migazu mi wystarczy, teraz myślę nad większą butlą niż 40l w miejscu dojazdówki może jeszcze się ktoś wypowie i do dzieła :-)

tylko zanim zaczną montować zapytaj co chcą montować niech ci powiedzą jaki sterownik, wtryskiwacze i reduktor - zobaczymy co oni zamierzają Ci tam włożyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności