Skocz do zawartości

Problem z lewarkiem zmiany biegów.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witajcie mam następujący problem, biegi chodza mi gładko i bezproblemowo, ale na 3, 5 odchodzi taki dziwny grzechot lewarka. niknie jak się złapie za laewarek i trzyma. Odkryłem ten futerał i poobserwowałem troszke co tam się dzieje. Moim zdaniem wytarła się ta tulejka w tym plastiku (ta w ktrej chodzi ten kij). Mam pytanko czy to jest jakos rozbieralne? Czy trzeba wywalać całość - ten plastik? Walczył ktos z tym?

AAA i mam jeszcze pytanko - co oznacza te migająca temperatura czasami na termometrze?

Skoro juz się rozpisałem - na maxymalnie skreconych kołach cos piszczy? Nie wiecie czego to jest przyczyna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

temperatura miga jak na zewnątrz spadnie do poniżej 5 st. żeby CIę ostrzec przed możliwością gołoledzi.

przy skręconych kołach może piszczeć pasek napędzający pompę wspomagania (o ile je masz), sprawdź poziom płynu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Hmmm no ten rysuneczek mówi i to sporo... - wynika z niego że ten kij porusza się tej tuleji oznaczonej na rysunku numer 17, 18. znakim tego jest to rozbieralne? Nie orientujecie sie czy dostane te 2 częsci w sklepie? Dużo z tym roboty?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia, nigdy tego nie rozbierałem....

Ale skoro na rysunku są oddzielnie, znakiem tego jest to rozbieralne i w ASO powinieneś dostać te części.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
na maxymalnie skreconych kołach cos piszczy? Nie wiecie czego to jest przyczyna?
pasek wspomagania na 100% naciągnij ten pasek albo najlepiej wymień na nowy kosztuje jakieś 20zł. jak zaczął tak z niczeko piszczeć to oznacza już kończenie się paska :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
na maxymalnie skreconych kołach cos piszczy? Nie wiecie czego to jest przyczyna?
pasek wspomagania na 100% naciągnij ten pasek albo najlepiej wymień na nowy kosztuje jakieś 20zł. jak zaczął tak z niczeko piszczeć to oznacza już kończenie się paska :)

 

Ze wspomaganiem moze byc tez tak ze piszczy z powodu malej ilosci oleju .... sprawdz olejw zbiorniczku od wspomagania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witajcie ... Wszystko juz OK. Pasek wymieniony - zużyty był. A co do tego warczenia lewarka zmiany biegów - została wymieniona część z rysunku oznaczona jako 17 i 18 (zakupione w ASO)- wszystko w porządku. W aucie cisza. Nareszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności