Gość wild_elk Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 1,3 w zakresie 1000-1300 to sie raczej toczy w sensie budzi do życia niż szarpie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-186370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxc Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 tak ma na myśli ten silnik dokładnie Z13DT jeżdżę nim na co dziennie, a jakie sa twoe spostrzeżenie odnośnie tego silnika bo trochę nie jasno napisałeś chodziło ci ze jest kiepski w tym zakresie obrotów turo dziura czy możne przeciwnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-186348 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 przecież ten silnik do 1900 rpm w ogole nie jedzie, dopiero załączenie turbiny powoduje wyraźne przyspieszenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-186347 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxc Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 szarpanie chodziło mi właśnie o niska ekstatyczność silnika w tym zakresie obr. , spróbuj przy koło 18-24 km/h włączyć 2 bieg i delikatnie nacisnąć pedał przyspieszenia ale tak delikatnie i zobaczysz jaki jest efekt samochód wazy 1030 kg , astra zapewne o 100 kg ... nie wiem po co ja się wdaje w takie dyskusje ale ten wieczór należy do Opel FOrum!! [ Dodano: Pią Mar 13, 2009 20:02 ] tak dokładnie bez tego turbo to jest kiepski .... np z wolnossącym 1.5 D 60 KM z citroena ten silnik posiada naprawdę fajną charakterystykę w sam raz do miasta!! także każdy odbiera silnik inaczej pisząc o tych dość niskich obrotach właśnie nawiązuje do stania w korkach i tzw podjazdówek , fakt ze jestem chyba narazie bardziej przyzwyczajony do benzyniaków na LPG   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-186346 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 witam kupiłem opla combo 1,7 di wydaje mi sie ze jest mulisty, z pompy vacum nie zasysa powietrza do turbiny,zmieniłem na inną to samo,pali sie kontrolka od silnika?? co jest max wyciągne z niego 130km/h..podłączyłem pod komputer zero błedu,zdjełem kostke od przepływomierza to samo..ale wąż od turbiny puchnie jak dam gazu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-179177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seti Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 rafal111 a gdzie dokładnie pracowałeś w Gm-Powertrein (bo tam sam też montowłałem 1.3 Ctdi) i bawiliście się takimi programami ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-178158 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 rafal111 a gdzie dokładnie pracowałeś w Gm-Powertrein (bo tam sam też montowłałem 1.3 Ctdi) i bawiliście się takimi programami ? Pracuję w GM w Gliwicach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-178083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seti Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 hehe kolejny obóz pracy GM-a   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-177047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niedźwiedź Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 rafal111, i Seti, a może się koledzy na piwko umówią i o pracy porozmawiają?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-176901 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wild_elk Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 szarpanie chodziło mi właśnie o niska ekstatyczność silnika w tym zakresie obr. , spróbuj przy koło 18-24 km/h włączyć 2 bieg i delikatnie nacisnąć pedał przyspieszenia ale tak delikatnie i zobaczysz jaki jest efekt samochód wazy 1030 kg , astra zapewne o 100 kg ... co do tego to sie zgadzam, pomyślałem wcześniej o czymś innym, kiedy zrobimy jak mówisz to lepiej dodać trochę gazu i delikatnie puszczać sprzęgło bo w przeciwnym wypadku trochę szarpie tym cudem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18401-17di-vs-13cdti/page/5/#findComment-176670 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.