wesol Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 w 1.3 CDTI 70 Km nie moga sie zapiec loparki kierownic bo nie ma w niej turbiny ze zmienna geo dopiero w 1.3 CDTI tych 90 KM ona jest tak samo jak w innych oplach jest 1.7 DTI 75 KM a ten 1.7 DI to bez IC jest i dlatego tez ma tylko 65 KM. Jeszcze spytam czy ten silnik 1.3 to robili japonce czy jednak opel razem z fiatem jak gdzies wyczytalem??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 w 1.3 CDTI 70 Km nie moga sie zapiec loparki kierownic bo nie ma w niej turbiny ze zmienna geoNo może tak być, ze w tej wersji 70km turbo jest bez zmiennej geometrii łopatek Jeszcze spytam czy ten silnik 1.3 to robili japonce czy jednak opel razem z fiatem jak gdzies wyczytalem??To akurat wiem, ze jest to silnik fiata 1.3jtd   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wild_elk Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 bo ja wiem czy to uzasadniona generalizacja, że to zwykłe jtd ? troche sie jednak chyba cdti różni od jtd bo w końcu to cdti miało tytuł silnika roku, gdyby były identyczne to fiat też by sie tym chwalił a jeszcze jedno - nie słyszałem żeby w 1,3 wtryski padały jak we francuzach np 1,5 dci, troche mnie dziwi ten tekst bo nie słyszałem o tym, no ale jak ktoś leje syf zamiast ropy to nie ma sie co cudów spodziewać, kiedyś napewno "klynknie" nie wie ktoś czasem ilu producentów robi wtryski dla cdti ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 bo ja wiem czy to uzasadniona generalizacja, że to zwykłe jtd ? troche sie jednak chyba cdti różni od jtd bo w końcu to cdti miało tytuł silnika roku, gdyby były identyczne to fiat też by sie tym chwalił a jeszcze jedno - nie słyszałem żeby w 1,3 wtryski padały jak we francuzach np 1,5 dci, troche mnie dziwi ten tekst bo nie słyszałem o tym, no ale jak ktoś leje syf zamiast ropy to nie ma sie co cudów spodziewać, kiedyś napewno "klynknie" nie wie ktoś czasem ilu producentów robi wtryski dla cdti ? Sugerujesz że w jednej fabryce w Bielsku-Białej robia inaczej silnik do Opla,Fiata,Lanci ? Szczerze w to wątpię bo po to współpracują razem by zaoszczędzić koszty a nie je mnożyć. A co do lania ropy do baku to sam nie wiesz co lejesz bo chyba jej nie smakujesz na stacji przed wlaniem do baku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wild_elk Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 ja zawsze mam ze soba kubeczek i najpierw sam smakuje to co ma zasilać mojego "potwora" no dobra ok silniki robią w jednej fabryce ale z tego co kiedyś czytałem to 1,3 opla i fiata nie miały identycznych parametrów, osiągi to jest inna bajka bo to zależy od masy, oporów powietrza, skrzyni i innych ale nominalnie jeśli są to jednakowe silniki to i dane np. moment obrotowy i moc chyba powinny być jednakowe a tam sie cuś różniło jak patrzyłem corse c i punto. A tak na poważnie to prawda nie wiem co leje ale chodziło mi tu raczej o to, że np. lejąc rope na stacji która należy do jakiejś dużej sieci np. bp, shell mam no przynajmniej sumienie spokojne, że nie leje gdzies gdzie podjeżdżają zazwyczaj tylko traktory, żeby zaoszczędzić 10-15 gr na litrze a później coś naprawiać. Podsumowując to prosze, żeby mnie nikt tu nie posądzał o jakieś kłótnie czy coś, w myśl powiedzenia "każdy chwali swoje" grunt, że to opel   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tasioo Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 bo ja wiem czy to uzasadniona generalizacja, że to zwykłe jtd ?No niestety http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,71357,2445336.html ale nie znaczy jest to zły silnik bo fiata.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 wild_elk, masz rację co do rónic w osiągach ale dużą rolę tu odgrywa sterownik silnika. Z tego 1.3 wiem że można wycisnąć nawet 130 KUCY   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Samym sterownikiem takiej przeróbki nie dokonasz, bo to już "grubsze" modyfikacje muszą być od strony mechanicznej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wild_elk Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 130 rumaków ? samobójcy nie no podobno można sie wkręcić wysoko ale tu już raczej w gre wchodzi wymiana turbiny, wtryskiwaczy - tak przynajmniej zrobił mój kumpel, nie mniej jeśli mówie źle to prosze nie bić tylko delikatnie oświecić a tak na marginesie no to no załamka, otwiera człowiek maske, ogląda sobie sterownik a tu co ? no prosze prosze sami zobaczcie no nie mógł jeden z drugim inteligent napisać cdti ? wiem, czepiam się sczegółów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 bez przesady z tymi 130 KM z 1.3, naprawde grube modyfikacje musza byc aby tego dokonac, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.