Skocz do zawartości

Montaż esp, tc - AStra g


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

 

Czy ktoś próbował samemu zamontować ESP czy TC w swojej Astrez G?

Znalazłem niemiecki opis co i jak lecz nie znam dobrze tego języka i nie wiem czy wszystko dobrze zrozumiałem.

Moze ktoś pomoże?

Link do opisu:

http://hardwarekiller.ha.funpic.de/tc.htm

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to jest tylko opis walcznika jakie mialy niektore wersje astry G -a le tylko jak masz a aucie juz TC

wtedy na podstawie tej instrukcji mozesz se zorbic przycisk kotrym bedzeisz mogl w razie potrzeby TC wylaczyc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do TC jest inna pompa ABS i sterownik

przekladka calosci to spore koszta

a pozatym TC nie jest az tak potrzebne :)

ja mam i wylaczam za kazdym razem

a zima wogole sie nie da jezdzic z TC

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pozatym TC nie jest az tak potrzebne :)

ja mam i wylaczam za kazdym razem

a zima wogole sie nie da jezdzic z TC

Każdy ma inne podejście - potrzebne może i nie, bo jeździć bez tego można

ale ma swoje plusy - mówię obserwując po sobie na tylnym napędzie

 

poza tym przenoszę do oznaczonego działu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do scigania i tak sia odlacza :)

na sliskim nie zawsze pomaga

na deszczu jeszcze ujdzie ale na sniegu to porazka

i w bialasie i w sprinterze wylaczylem

bo sie jechac nie dalo jak sniegiem wyspy zasypalo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam całą zimę przejeździłem jak kamikadze na letniakach :) ,

nie powiem zdarzyło mi się ją kilka razy wyłączyć,

ale kilka kolejnych na oblodzonej drodze zachowała się całkiem pozytywnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ja nie wiem juz jak zimowki wygladaja :)

na 3 dni zimy nie oplaca sie kupowac

zreszta nie ma tego na skladach

tylko na specjalne zamowienie :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do ESP potrzeby jest jeszcze czujnik skretu na ukladzie kiedowniczym o ile nie jest tam inna maglownica czy kolumna kierownicza, standardowo komp i pompa+ okablowanie. Koszta dosc duze i jak wszyscy na forum QP montuja wylaczniki TC tak duzo zapytan jest na ATT , OAKP czy opel 24 wlasnie o montaz- normalnie chore to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności