Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam Czy ktoś próbował samemu zamontować ESP czy TC w swojej Astrez G? Znalazłem niemiecki opis co i jak lecz nie znam dobrze tego języka i nie wiem czy wszystko dobrze zrozumiałem. Moze ktoś pomoże? Link do opisu: http://hardwarekiller.ha.funpic.de/tc.htm Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 kolego to jest tylko opis walcznika jakie mialy niektore wersje astry G -a le tylko jak masz a aucie juz TC wtedy na podstawie tej instrukcji mozesz se zorbic przycisk kotrym bedzeisz mogl w razie potrzeby TC wylaczyc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 A jak sprawdzić czy mam TC - czy wystarczy że pompa ABS będzie obsługiwała TC? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 do TC jest inna pompa ABS i sterownik przekladka calosci to spore koszta a pozatym TC nie jest az tak potrzebne ja mam i wylaczam za kazdym razem a zima wogole sie nie da jezdzic z TC   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 wielkie dzięki za odpowiedż pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 a pozatym TC nie jest az tak potrzebne ja mam i wylaczam za kazdym razem a zima wogole sie nie da jezdzic z TC Każdy ma inne podejście - potrzebne może i nie, bo jeździć bez tego możnaale ma swoje plusy - mówię obserwując po sobie na tylnym napędzie poza tym przenoszę do oznaczonego działu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 do scigania i tak sia odlacza na sliskim nie zawsze pomaga na deszczu jeszcze ujdzie ale na sniegu to porazka i w bialasie i w sprinterze wylaczylem bo sie jechac nie dalo jak sniegiem wyspy zasypalo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ja tam całą zimę przejeździłem jak kamikadze na letniakach , nie powiem zdarzyło mi się ją kilka razy wyłączyć, ale kilka kolejnych na oblodzonej drodze zachowała się całkiem pozytywnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 hehe ja nie wiem juz jak zimowki wygladaja na 3 dni zimy nie oplaca sie kupowac zreszta nie ma tego na skladach tylko na specjalne zamowienie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Do ESP potrzeby jest jeszcze czujnik skretu na ukladzie kiedowniczym o ile nie jest tam inna maglownica czy kolumna kierownicza, standardowo komp i pompa+ okablowanie. Koszta dosc duze i jak wszyscy na forum QP montuja wylaczniki TC tak duzo zapytan jest na ATT , OAKP czy opel 24 wlasnie o montaz- normalnie chore to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.