Skocz do zawartości

Co tak moze trzasc???


Rekomendowane odpowiedzi

Mam leciutkie bicie przy 60/h chociaz mam prawie nowe felgi nowiusienkie oponki (200km)

i autko z malym przebiegiem. Caly zakres predkosci jest calkowicie pozbawiony drgan bicia i inych. Przy 160 furka szla rowniutko i prosciutko nawet sie odwazylem puscic kierownice

przy 170 zaczalem sie bac i odpuscilem bo tyl Tira za szybko sie zblizal.

Uznalem ze wywazarka jest do bani albo jednak felgi .... Nie jest to dokuczliwe ale warto by sie przekonac od czego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja juz się przekonałem, że po każdym ostrym kontakcie np z krawężnikiem, czy po ostrym hamowaniu koła powinno się wyważyć.Także co jakiś czas(myślę, że 5000km też powinno się wyważać.Zresztą zapytajcie zibiego, ma kontakt z oponami codziennie :wink:

 

Jeszcze z moich doświadczeń jedno.Po wyważeniu dobrze jest sprawdzić po 500km, jak koło się "ułoży".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam leciutkie bicie przy 60/h

myślę,że masz małe niedoważenie rzędu 5-10gr na kołach,lub lekko krzywą felgę.Tak czy siak na wyważarce wszystko będzie widać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Zibi zgoda, podales wiele potencjalnych powodow bicia na kierownicy, ale...

 

Ja odczuwam potezne bicia powyzej 130 km/h lub przy jezdzie ok 20 km/h na luzie na idealnie rownej powierzchni.

 

Nie znalazlem do dzisiaj rozwiazania tego problemu, natomiast moge napisac, ze wymienilem wszystkie opony na nowki, podobnie z felgami, wywazalem, dowazalem i nic nie pomoglo.

 

W serwisie standardowo juz nie znalezli przyczyny. pozostaje mi tylko miec nadzieje, ze to "glupia" zbieznosc jest przyczyna tych bic i jade w przyszlym tygodniu ja ustawic...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Gość Anonymous

WYWAŻ koła - nie zostawiaj tak:

- zawieszenie dostaje bardziej bo pracuje bo musi tłumic te drgania

- jesli czujesz z tylu problem jest powazny

- łożyska sie niszczą bo przenoszą obciążenia udarowe

- szybciej zużywają się popony

- gorsza przyczepność

 

Koszt wyważenia jest niewielki a możesz odkryć coś szokującego jak rozwalone poszycie opony więc WYWAŻ KOŁA to niewielki koszt, tym bardziej że jeżdzisz szybko. pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G-ROST edition, po co odgrzebujesz taki stary temat jak juz prawie wszystko wyjasniono,a kol.hans moze dawno sprzedał astre!:)

Żeby mi to było ostatni raz. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

U mnie drży kierownica przy 110 km/h i przy hamowaniu choć nie zawsze.Podejrzewam tarcze

Dodatkowo lekko jakby ściągało na prawo

Na pewno nie jest wina kół bo zmieniałem zimówki na letnie(opony i felgi).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Witam.Co może być przyczyną dudnienia przy prędkości powyżej 40 km/h nie mówiąc powyżej40 km.h

 

[ Dodano: Nie Cze 14, 2009 10:28 ]

Zapomniałem jest to ASTRA"F" Hatcbek

 

[ Dodano: Nie Cze 14, 2009 10:43 ]

Silnik 8 r.pr.99

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności