Skocz do zawartości

Brak mocy po wycieciu katalizatora i ogromne spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

w tlumiku srodkowym nie ma sondy

zeby mruczalo delikatnie wymieniasz tlumik koncowy

chcesz glosniej usuwasz srodkowy

chcesz bardzo glosno usuwasz kata (w Twoim przypadku odpada)

 

ja mam wszystkie te trzy wymienione elementy zrobione

kat wyciety (u mnie sie dalo)

srodkowy uklad remusa bez tlumika (przelot) i koncowka magnexa

ryczy dosc glosno

tutaj mozna posluchac

http://www.polskajazda.pl/Filmy/walka,z,2.0,turbo,,/1428

 

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wydaje mi się że to w dużym stopniu zależy od końcowego komina,kumpel w astrolocie miał kata,środkowy a końcowy dawał mu takim basem że na dłuższej trasie było to mało komfortowo,pod machą siedział potwór c14nz http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif :wesoly::beer: no i od razu tez nie miał takiego efektu,komin musiał się troszkę przepalić

 

Tylko, że astry G miały różne silniki, z różnym sterowanie, więc taka niewiadoma ma być wykładnią dla tego problemu?

Chyba, że witek gdzieś napisał jaki tam był motor?

Gawlak, chyba masz rację http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Umiejetność korzystania z szukajki nie oznacza znajomości tematu :wesoly:

Witam serdecznie. Rzeczywiście nie napisłem jaki to był motor. To było jakiś czas temu i nie jestem pewien tym bardziej, że mamy tych aut trochę. Najwięcej z silnikiem 16 XE i XEP. To było pewnie jedno z nich. Dodam tylko, że metodę poleciłem placówkom w terenie i nie zgłaszali problemu. Albo jej nie stosowali albo nie było problemu. Też z ustaleniem konkretów miał bym problem bo nie pamiętam komu zalecałem a filii mamy sporo. Pozdrawiam.

 

Z tą drugą sondą i wycięciem kata -

powiem że kiedyś spotkałem gdzieś w necie opis z zamontowaniem emulatora po wycięciu kata. Nie chcę wnikać w szczegóły i osobiście nie miałem z tym styczności, ale jakby chcieć więcej info trzeba poszperać.

 

Mam tlumik koncowy zmieniony jednak nie ma takiego efektu kiedy wycialem kata na pewnien czas. Wiec jesli jest sonda druga za katalizatorem to w jakim miejscu sie znajduje jesli nie w tlumiku srodkowym?

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Chciał bym się przyłączyć i wytłumaczyć co ma wspólnego sonda za kat. z utratą mocy. Otóż sonda odczytuje skład mieszanki (jak pisał czapa sonda odczytuje zawartość tlenu). Stosowane są sondy przed i za katalizatorem, a dlatego, że jednak kat zmienia zawartość tlenu. Kat rozgrzewa się do temperatury powyżej 400 stopni więc w takiej temperaturze spali się także tlen. Także zawartość tlenu przed i za katem będzie inna. Koniec

 

I nie to że się nie zaleca wycinania kata z sądą za nim, ale nie można tego robić bo komp oszaleje i będą jaja ???

 

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności