Skocz do zawartości

po wymianie stacyjki check i nie odpala!!!help


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam serdecznie posiadam astre f z 95 roku i tak jak w temacie,wymieniłem wkład stacyjki,po złożeniu wszystkiego niespodzianka-miga check engine i za cholere nie chce odpalić.w czym problem :brawo: Za wszelkie sugestie z góry dziękuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

odłączałem to czarne "pudełeczko" z pierścieniem zwane chyba czytnikiem immo i zapomniałem założyć,po chwili sie kapłem i je zamontowałem ale usterka nie zniknęła.trzeba skasować błąd na kompie?czy aku wypiąć i samo sie skasuje?czy da sie samemu to zrobić czy trzeba na warsztat?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

immobilizer, ktory jest przy stacyjce stanowi nierozłączną parę z kluczykiem. Po włożeniu do stacyjki kluczyka, immobilizer go rozpoznaje i jeśli uzna, że jest właściwy podaje sygnał do komputera. Komputer porównuje sygnał z immobilizera z tym co spodziewał się otrzymać i jeśli otrzymał to co chciał to odpalasz auto. Jeśli, któraś z ww. czynności zawiodła to niestety ale auta nie odpalisz bo zadziałało zabezpieczenie przed kradzieżą.

 

Dlatego jeśli kupujesz stacyjkę (czyli również zmieniasz kluczyk) musisz kupić immobilizer od tego samego auta i co więcej powinieneś umieć przeprogramować komputer a to niestety jest możliwe praktycznie tylko w serwisach.

 

Szczegóły i chyba podobny problem znajdziesz w wątku http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=9964

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zgadza się chodziło o kluczyk ,a ja głupi nie wiedziałem,cóż uczymy się na błędach.Zrobiłem tak-otworzyłem oryginalny kluczyk i wyciągnąłem "pastylke" którą zczytuje immo przy stacyjce.Tą "pastylke" pszykleiłem do obudowy immo i teraz odpala bez problemu bo ciągle widzi co trzeba.Co prawda można powiedzieć że teraz nie mam immo praktycznie ale narazie tak zostawie.dziękuje wszystkim za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekaj - ty wymieniles stacyjke z kluczykiem a immo zostawiles stare?

jesli tak tro wciaz masz immo - przeloz pastylke (jesli da sie) ze starego pilota do nowego i bedziesz mial normalne immo albo podjedz do zakladu gdzies gdzie ci przeprogramuja immo w kluczykach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 14 lat później...

A jeśli podłącza nowa stacyjka i wyskoczy mi błąd A potem ponownie ja podłącze ta oryginalna stacyjka i błąd dalej jest święci się dioda immo. Nie Ty skasowane aku wyciągnięte i nic. Dalej jest blond ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, ja37 napisał:

?????

Widzę, że się starasz, ale....

Jaka dioda?

Jakie auto?

 

 

Sorki kontrolka czerwona na zegarkach od immobilajzera. Auto chrysler sebring 2007 2.0 crd. Do nowej stacyjka jutra kupiłem przełożyłam tylko stary imobilajzer. I oczywiście kluczyk wylądowałem do starego pilota. Dziś odpalił na 3 sekundy i czas potem nie mogłem wogule zakręcić. Ale najpierw podlonczylem nowy imobilajzer. Czy jest możliwość że kom0uter pokładowy zablokował immo ? Bo oryginalny poprostu nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności