Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Witam. Od jakiegoś czasu pojawił się dziwny objaw. Po odpaleniu auta i przejechania ok 2 km pojawia sie błąd i auto przechodzi w tryb awaryjny (ogólnie znienawidzony check). Czas jaki mija do zapalenia się kontrolki jest uwarunkowany temperaturą otoczenia (jak jest zimno to zapala się później). Rozumiałbym, że to po prostu info o ustrce. Ale tu pojawiają się dziwne objawy: mianowicie, podczas przyśpieszania kontrolka gaśnie, tryb awaryjny sie wyłącza, turbo zaczyna pracować, auto jedzie normalnie kiedy tylko operuję gazem bardziej konkretnie. po uspokojeniu jazdy tryb awaryjny załącza się ponownie.... Czego może dotyczyć ten błąd? Za podpowiedzi serdecznie dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21907-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-i-znikaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-astra-20dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Dopóki nie odczytasz numeru kodu, to nikt Ci nie pomoże, bo nikt nie zgadnie. Kodów jest około 1500.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21907-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-i-znikaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-astra-20dtl/#findComment-154296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Musisz skończyć z emerycką jazdą Gaz, gaz i jeszcze raz gaz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21907-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-i-znikaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-astra-20dtl/#findComment-153967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Kolego zrób diagnostyke auta i dopiero zacznij myslec gdzie jest problem bo tak przyczyn moze byc wiele . Pozdrawiam .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21907-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-i-znikaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-astra-20dtl/#findComment-153808 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 tak jak companieros pisali wczesniej, jedz zrob diagnostyke silnika, moze to byc od podcisnienia, przepływki albo 100 innych rzeczy. u mnie bylo odwrotnie, przy wyzszych obrotach pojawial sie check a diagnostyka pokazywala za kazdym razem inny bład. Po omacku doszedlem do przepływomierza że to jego wina (chociaz nie wyskakiwal na sczytaniu)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21907-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-i-znikaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-astra-20dtl/#findComment-153534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Ja w ciemno obstawiam układ EGRa, bo właśnie w ten sposób on działa tzn. jak silnik ma stabilne obciążenie to ta fran...a się otwiera by dopuścić spalin. A u Ciebie coś szwankuje i wywala błąd. Wężyki, podciśnienie, elektroniczne zaworki, przepływka i zawór EGRa do sprawdzenia. Oczywiście sczytaj ten błąd. P.S Z tą emerycką jazdą to prawda - te dieselki tego nie lubią   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21907-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-i-znikaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-astra-20dtl/#findComment-153437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Przeplywka nie musi sywalic bledu. Jej padniecie nie zawsze powoduje brak absolutny jej pracy tylko na niewlasciwych jej parametrach czyli zamydlaniu sygnalow i podawanie ich niewlasciwych w stosunku do takich jakie powinny byc. Przeplywke sie sprawdza na aucie jadacym i pod obciazeniem i w calym zakresie obrotow( czyli jak normalnie jedziemy i w ciskamy pedal gazu do dechy i przyspieszamy). DTH czy DTL maja turbiny z WG wie cim tak nie szkodzi jazda emerycka oczewiscie do granic rozsadku zeby nie zawaliło uklad wydechowy, turbine itp. Zreszta o silnik sie dba o doglada a nie jak tylko cos padnie to wtedy zagladamy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21907-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-i-znikaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-astra-20dtl/#findComment-153384 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 U mnie było to samo. Polecam sprawdziś przewody podciśnieniowe bo lubią sie przecierac. Sprawdź tez podcisnieniowy siłownik sterujacy klapkami w kolektorze dolotowym ( z prawej strony zaworu egr) w moim była pęknieta membrana i dokladnie takie same objawy były. Mozna go sprawdzic w łatwy sposób: zasysasz powietrze przewodem podciśnieniowym i obserwujesz czy końcówka siłownika podnosi sie. W serwisie kosztuje około 90, na szrocie za poł ceny dostaniesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21907-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-i-znikaj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-astra-20dtl/#findComment-152518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.