Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Czy to prawda, że oplowski 68-konny diesel jest silnikiem bezkolizyjnym?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21975-diesel-bezkolizyjny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Jest silnikiem kolizyjnym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21975-diesel-bezkolizyjny/#findComment-153610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Nie rozumiem takich pytań. Chcecie na rozrządzie przez 20 lat jeździć? To są sprawy eksploatacyjne i to trzeba wymieniać i już.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21975-diesel-bezkolizyjny/#findComment-153575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Tu juz nie chodzi o to. Sek w tym ze w dieslach jest tak ze zawory sa tak blisko GMP ze naprawde az dziw bierze. Diesel ma wysoki stopien sprezania i do tego zawory sie otwieraja praktycznie jak tlok jest na samej gorze wiec jakiekolwiek przestawienie na rozrzadzie powoduje ze juz mamy spotkanie tloka z zaworem. Przestawienie paska na kole rozrzadu o jeden zabek w dieslu to jego "smierć".   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21975-diesel-bezkolizyjny/#findComment-153387 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 a w moim przypadku bardziej chodziło o to, że niestety odpadło mi koło pompy wody. A stało się to, gdyż wkręcił się weń 1,5-miesięczny pasek klinowy. Oprócz tego, że z paska nie zostało nic, to generalka silnika mnie w zasadzie czeka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21975-diesel-bezkolizyjny/#findComment-153316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 jest jeszcze gorzej, za niska uszczelka upg może zniszczyć głowicę , hardcore   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21975-diesel-bezkolizyjny/#findComment-153310 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 jest jeszcze gorzej, za niska uszczelka upg może zniszczyć głowicę , hardcore Dokladnie. A roznice w grubosci sa jak dla nas znikome bo czesci mm. dodam ze ojcu w serwisie wstawili grubsza uszczelke pod glowice bo stwierdzili ze po planowaniu tak trzeba( co za łosie). Teraz slabszy jest i to sporo a na dodatek gorzej odpala. Nic tylko sie z nimi sadzic ale ojcu sie nie chciało i tak zostawił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21975-diesel-bezkolizyjny/#findComment-153242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.