Skocz do zawartości

Kopiowanie kluczyka Astra G


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

Na wstępie informacja dla modów (i nie tylko): nie znam się na kopiowaniu kodu immo, programowaniu pilota do centralnego i nie proszę tu o szczegółową instrukcję jak i czym to zrobić. Chciałbym jedynie wiedzieć ogólnie na czym to wszystko polega, gdzie w Warszawie (i okolicach) ktoś się tego podejmie i jaki byłby orientacyjny koszt.

 

Do mojej Aśki Car Pass-u (Pinu?) nie dostałem. Za to dostałem tylko jeden kluczyk (http://images27.fotosik.pl/286/47c5c05f3ef6adb4.jpg). A chciałbym mieć dwa i do tego oba z pilotem do centralnego. Serwis krzyczy niemałe pieniądze. Może któryś z forumowiczów z okolic Warszawy dysponuje odpowiednim sprzętem i może to zrobić za rozsądne pieniądze bądź zna dobry i tani punkt, który mógłby mi pomóc?

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis krzyczy niemałe pieniądze

... a próbowałeś u ,,klucznika'' :beer: ...

... brak car- passu komplikuje nieco sprawę(trzeba znaleźć kod ) ale ja pytałem o możliwość dorobienia kluczyka u ,,dorabiacza'' i nie miał dostępu do mojego kodu ale stwierdził, że jeśli mam car-pass to nie ma problemu i nie były to wielkie pieniądze... (dla mnie) ...

... zapytaj o dorobienie do Twojego auta i podaj info co się dowiedziałeś ... Pozdro...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Byłem u klucznika, podobno najlepszy w W-wie (ul. Lustrzana) i typ twierdzi, że za 250zł dorobi grot i zaprogramuje transponder od immo o ile dostarczę mu kod PIN (Najtańszy serwis, który potrafi sczytać kody chce 100zł). Czyli ogólnie już mam 350zł. A do tego dochodzi koszt pilota od centralnego i jego programowanie (ok 100zł). 450zł to trochę dużo.

Na prawdę nikt nie ma jakichś kontaktów gdzieś? :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach