Skocz do zawartości

ECU - jak dlugo sie uczy?


Gość jacusslavus

Rekomendowane odpowiedzi

Ja preferuję GM, albo NGK.

Przymierzałem się do Brisków, ale jakoś nie doszło do zakupu :(

szeryf miał Briski, to w 2 sztukach pękły izolatory.

 

Innych w tym silniku nie próbowałem.

 

Kiedyś, jak miałem jeszcze 1,4, to wyszły nowe świece Boscha jakieś Ytrium, jak dobrze pamiętam, na tych silnik nie chciał zagadać wcale.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacusslavus

ok, ale jakie elektrody. co myslisz o tych, wyraze sie nie fachowo, takie bez palaka, tylko sama gola elektrodka lun 4 palaczki. czy to ma pozytywny wplyw? w poprzednim oplu I zalozylem briski sportowe do lpg. zero efektu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

Bo żadna sportowa świeca nie da Ci nic w zwykłym seryjnym silniku :( , a Ty oczekujesz, jak napisałeś "piorunującego efektu" ;p

 

A co do marki...hmmmm ile osób tyle opinii.... podobnie jak z olejami ???

W tych paru lompach które miałem.... na początku 'bogiem' dla mnie był Bosch, pózniej NGK, a jak teraz ktoś mnie zapyta: jakie świece kupić?, odpowiedz jest jedna DENSO ;)

 

 

Aha, co jeszcze ciekawego dowiedziałem się o świecach od fachmanów :piwo:

Każda świeca jest bardzo wrażliwa na uszkodzenia mechaniczne.... ponoć wystarczy taką świece upuścić na betonową posadzkę i niemal pewne, że po jakimś czasie odmówi posłuszeństwa, bo podczas tego uderzenia o ziemie powstają w niej jakieś mikro pęknięcia :wink:

I każda, aby służyła długo i bezawaryjnie po pierwszym montażu w silniku powinna być dobrze "wygrzana" czyli po wkręceniu świec, odpalamy silnik i nie gasimy go do czas, zanim nowe świeczki się dobrze nie rozgrzeją.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kiedyś kupiłem Denso jak miałem polda na gazie, nie powiem, były lepsziejsze, niż iskry :wink:

 

Bo żadna sportowa świeca nie da Ci nic w zwykłym seryjnym silniku

Też tak sądzę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

temat o paliwie a zeszło na świece :mrgreen:

moim zdaniem paliwo wysokooktanowe niewiele zmieni w silniku przystosowanym do paliwa o nizszej liczbie oktanowej. przynajmniej ja nigdy nie czułem różnicy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności