Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Dobrze że przeprosiłeś.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-146271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loozack Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Dodam jeszcze kilka słów od siebie. Zauważyłem z własnego doświadczenia, że opóźnianie wymiany niesprawnego tłumika to tylko pozorna oszczędność. Co prawda nie miałem dziur w tłumiku, ale miałem pokruszony/przegnity wkład i niestety zaobserwowałem częstsze wizyty na stacji paliw.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-146208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 To ja wtrące coś od siebie ostatnio na trasie (podczas odpoczynku) zauważyłem, że coś mi odstaje od tłumika końcowego pomyślałem że pierdyknął ale po sprawdzeniu okazało się że to była jakaś osłona . Tłumik cały wieszaki całe wiec urwałem ta zardzewiała osłone bo w trasie i tak nic bym nie dał rady zrobić i tu pytanie czy to jest jakaś osobna osłona czy element tłumika końcowego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-145938 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 W astrze G między ostatnim tłumikiem a podłogą bagażnika jest osłona.Wygląda jak z blachy aluminiowej ale koło śrub widać że rdzewieje.Więc prawdopodobnie w efce też coś takiego będzie.(jest to osobna osłona nie cześć tłumika)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-145933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 No mowa o astrze g. Ta osłona raczej nie jest aluminiowa i w fkach chyba nie ma czegos takiego bo jezdziłem fka i kiedyś przeżarło mi tłumik, a w AG rudy najpierw bierze osłonę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-145931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Myślałem ze masz efke.To w G na stówę jest ta osłona i nie jest ona bynajmniej częścią tłumika.U mnie wygląda jak aluminiowa ale może jest tylko aluminiowana bo tylko koło śrub widać rudą.Zresztą to chyba tak samo jak osłona kolektora wydechowego jak nowa to wydaje się ze alu.. a stara to rdzewieje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-145929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 teraz chyba wszystkie auta mają te osłony by odprowadzały ciepło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-145916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 to jest osłona termiczna mająca za zadanie odizolowanie tłumikaod podłogi czyli żeby nie grzało do środka tylko zatrzymywało się na osłonie szczególnie w lato było by to uciążliwe, jakby od spodu jeszcze ciepłem waliło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-145901 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszek 398 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 artur_5, dawej druty.... na sznurkach jezdzić nie bydziemy Całe szczęście F-ki z początku lat 90-tych z prostymi 8zaworowymi silnikami to jedne z ostatnich Opli "idioto odpornych" .... raz się urwie koło, raz się urwie tłumik, ale naprawiasz na drodze, czy u chłopa w stodole i śmigasz dalej. ECU na poziomie technologicznym "pocztówki grającej" dzięki temu wszystkie naprawy i regulację można przeprowadzać na "czuja, oko i słuch" jak w Dużym Fiacie w latach 70-tych , 3/4 czujników silnika odłączyć i zaspawać olać wyświetlane błędy, a auto i tak będzie jezdziło Tęsknie za tym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-145866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Panowie dajcie już spokój koledze artur_5, jedno pytanie - prosta odpowiedz i na tym powinno się zakończyć. Czy nikt z Was niczego nie naprawiał na szybko z tego co miał pod ręką. Sam osobiście wiązałem kiedyś wahacz w "maluchu" drutem aby dojechać do domu i nie zostawić go w lesie. A jeśli ktoś lubi drwić z prowizorek to tu jest świeży temat: http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=36895#311582 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22825-obejma-wydechu-przerdzewia%C5%82a-obwi%C4%85za%C4%87-drutem/page/2/#findComment-145865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.