ja37 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Wielosezonówki + rozgrzany asfalt = piszczenie. Temperatura spadnie i nie będzie piszczeć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23582-pisk-pod-autem-na-ostrych-zakr%C4%99tach-i-dziurach/page/2/#findComment-696032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Grześ ja w Felicji , wcześniej w Wartburgu , wcześniej w Trabancie i tak właściwie we wszystkich ,,brykach ,, miałem wielosezonówki . Nic mi nie piszczało. Ale zawsze podstawa to pełna geometria.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23582-pisk-pod-autem-na-ostrych-zakr%C4%99tach-i-dziurach/page/2/#findComment-696034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Wiesz, może teraz inny asfalt robią. Ale to piszczenie zaobserwowałem już wcześniej, jak Kasia opla escorta jeszcze miała, piszczało, jak dobrze nagrzany asfalt był, moje letniaki najwyżej dymią :) ale nie piszczą. Jak wiosną trafiały sie dni, że było dość ciepło, to moje zimówki jęczały jak na pręgierzu. Dlatego sądzę że temperatura asfaltu ma wpływ - w moich autach geometria jest tiptop   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23582-pisk-pod-autem-na-ostrych-zakr%C4%99tach-i-dziurach/page/2/#findComment-696059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.