Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam! Rok temu kupiłem opla astrę g z silnikiem 1,6 8V 85KM, założyłem instalację gazową drugiej generacji, przez jakieś pół roku autko chodziło na gazie bez żadnych problemów (przejechałem jakieś 8-10 tys. km.) po tym czasie zaczęły się problemy, silnik zaczął strzelać i to niezależnie od pogody i obrotów (potrafił strzelić i przy manewrowaniu na parkingu i przy wyprzedzaniu prędkość 120km/h) po takim wystrzale zapalała się kontrolka awarii "check" i pojawiały się kłopoty z obrotami, a mianowicie spadały do 300-400 i przeważnie silnik gasł. Po podłączeniu po komputer wychodziło, że jest zły skład mieszanki, a to błąd na pierwszym lub trzecim cylindrze. Mechanik skasował błędy, wymienił świece, cewkę ale to niestety nie pomogło. Aktualnie po ostatniej regulacji gdy przejechałem jakieś 300 km. znowu był wystrzał na liczniku dziennym zapaliło się "INSP" i są podobne objawy jak opisałem poprzednio tylko nie pali się kontrolka "check" a za to przy większych prędkościach na poszczególnych biegach auto zachowuje się tak jakby brakowało gazu. Może ktoś miał coś podobnego i coś mi podpowie. Dziękuję za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 insp oznacza ze przeglad sie zbliza, i nie ma nic wspolnego z problemem ktory opisujesz czy na benzynie sa te same problemy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/#findComment-130107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 nie na benzynie silnik pracuje bez problemów, i równo trzyma 900 obrotów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/#findComment-130104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 proszę o rade mam Astre 2 z 98r 8v najprostszy motor z jedno punktowym wtryskiem paliwa jaki najlepiej zamontować gaz ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/#findComment-129913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 śmiało zamontujesz zwykłą instalację tym bardziej że silnik jest na monowtrysku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/#findComment-129900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max-ell Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 proszę o rade mam Astre 2 z 98r 8v najprostszy motor z jedno punktowym wtryskiem paliwa jaki najlepiej zamontować gaz ?Załóż zwykłą najprostrzą, najtańszą, jak chcesz oszczędzić, ten silnik nadaje się pod każdą. [ Dodano: Pią Lis 06, 2009 10:15 ] Witam! Rok temu kupiłem opla astrę g z silnikiem 1,6 8V 85KM, założyłem instalację gazową drugiej generacji, przez jakieś pół roku autko chodziło na gazie bez żadnych problemów (przejechałem jakieś 8-10 tys. km.) po tym czasie zaczęły się problemy, silnik zaczął strzelać i to niezależnie od pogody i obrotów (potrafił strzelić i przy manewrowaniu na parkingu i przy wyprzedzaniu prędkość 120km/h) po takim wystrzale zapalała się kontrolka awarii "check" i pojawiały się kłopoty z obrotami, a mianowicie spadały do 300-400 i przeważnie silnik gasł. Po podłączeniu po komputer wychodziło, że jest zły skład mieszanki, a to błąd na pierwszym lub trzecim cylindrze. Mechanik skasował błędy, wymienił świece, cewkę ale to niestety nie pomogło. Aktualnie po ostatniej regulacji gdy przejechałem jakieś 300 km. znowu był wystrzał na liczniku dziennym zapaliło się "INSP" i są podobne objawy jak opisałem poprzednio tylko nie pali się kontrolka "check" a za to przy większych prędkościach na poszczególnych biegach auto zachowuje się tak jakby brakowało gazu. Może ktoś miał coś podobnego i coś mi podpowie. Dziękuję za pomoc Jedź po prostu do gazownika na regulacje i sprawdzenie mieszanki.Takie wybychy nie są zdrowe, szczególnie dla układu dolotowego (ale nie tylko) Nie wykluczone też, że wybuch wygiął Ci blaszkę w przepływomierzu. Przepływomierz morzesz sobie śmiało sprawdzić sam. Jak jest wygięta to kiszka, raczej jej nie wyprostujesz tak jak powinna być, chociaż jest to możliwe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/#findComment-129392 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Nie wykluczone też, że wybuch wygiął Ci blaszkę w przepływomierzu.W x16szr nie ma przepływomierza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/#findComment-129372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max-ell Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Nie wykluczone też, że wybuch wygiął Ci blaszkę w przepływomierzu.W x16szr nie ma przepływomierza.Myślałem, że 'takie' też mają http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Darmowy Katalog Stron   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/#findComment-129189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 proszę o rade mam Astre 2 z 98r 8v najprostszy motor z jedno punktowym wtryskiem paliwa jaki najlepiej zamontować gaz ? II generacja, np Bingo mieszalnik nad przepustnicą, reduktor do 100kM starczy całościowy koszt instalacji z montażem nie przekroczy 1600-1700zł W x16szr nie ma przepływomierza. dokładnie tak rolę przepływomierza przejmuje mapsensor ŻADEN jednopunkt GM nie ma przepływki [ Dodano: Sob Lis 07, 2009 21:07 ] silnik zaczął strzelać i to niezależnie od pogody i obrotów w związku z checkiem obstawiam na konieczność regulacji lub wymianę drobiazgów reduktora, bo możliwe że go coś napadło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/#findComment-128982 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zuczek222 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Do tego silnika tylko II gan. bo do monowtrysku sekwencji nie da rady założyć, ja osobiście mam Bingo M i parownik Lovato najmniejszych problemów z LPG nie mam, oczywiście co 10 tys jeżdze na regulacje, mam sprawdzonego gazownika i on tak zaleca koszt malutki i żadnych strzałów (koszt 20 zł) a przy zwykłej instalce to ważne. Co do wystrzałów zacznij od świec i przewodów (ja wymieniam co 20-30 tys) oczywiście zalecam podjechac do innega na ustanienie przeciez jest kupe pseudo fachowców i naprawde 10 tys na LPG to już najwyższy czas na wyregulowanie pilnuj tego i wymiany swec,przewodów a problemy znikną I oczywiście sprawdz filterek gazu czy sie nie zapchał i sonde lambde Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24834-problem-z-gazem-astra-ii-16-8v/#findComment-126782 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.