Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam wszystkich serdecznie, po wymianie kolektora na mantzel wyskakuje mi błąd 56 "Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód, zwarcie do masy (Bosch Motronic, Simtec) " Dodam, że silnik nie faluje, chodzi równo na jałowym, jedyne co zrobiłem z elektryką to wyciąłem i zabezpieczyłem przewody do zaworka dodawania świeżego powietrza do wydechu. Gdy wypnę pin z silniczka silnik wariuje, tak wszystko gra, stąd pytanie czy to konkretnie usterka silnika krokowego czy coś innego? z tego co widze krokowy ma taki numerek: 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków. Proszę o diagnozę, gdyż mam wątpliwości czy nr 56 to akurat to (opel tigra 1.4xe 95r)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24985-check-engine-b%C5%82%C4%85d-56/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 jak zczytujesz bledy? bo moze byc ze masz ten blad nieaktywny (w pamieci kompa) swieci ci sie check engine podczas jazdy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24985-check-engine-b%C5%82%C4%85d-56/#findComment-128865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 jak zczytujesz bledy? bo moze byc ze masz ten blad nieaktywny (w pamieci kompa) swieci ci sie check engine podczas jazdy? Witam Cię, zczytuję błędy metodą spinaczową - błędu wcześniej nie było, miałem tylko błąd EGR i Immobilisera (43 i 85), check zaczął zapalać się po wymianie kolektora chwile po odpaleniu silnika i świeci cały czas, doszedł ten błąd nr 56.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24985-check-engine-b%C5%82%C4%85d-56/#findComment-128850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 sprobuj odlaczyc akku na 30min i sprawdz bledy przed i po zapaleniu silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24985-check-engine-b%C5%82%C4%85d-56/#findComment-128841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 sprobuj odlaczyc akku na 30min i sprawdz bledy tak zrobiłem wczoraj, aku odłączony, załączone odbiorniki prądu, sytuacja się powtórzyła. Pytanie więc, co to za kod 56 ? Jak szukać przyczyny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24985-check-engine-b%C5%82%C4%85d-56/#findComment-128839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 to sprobuj odlaczyc kabelek od krokowca, zresetuj kompa i sprawdz jakie sa bledy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24985-check-engine-b%C5%82%C4%85d-56/#findComment-128822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 to sprobuj odlaczyc kabelek od krokowca, zresetuj kompa i sprawdz jakie sa bledy jak tak zrobiłem przed odpaleniem silnik zaczynał kręcić na 3 tys, poza tym silnik trzyma obroty w zależności od obciążenia czyli krokowiec pracuje, teraz resetuje jeszcze raz kompa i zobaczymy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24985-check-engine-b%C5%82%C4%85d-56/#findComment-128818 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 56 Air control soleniod Low voltage Ja znalazłem taki opis błedu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24985-check-engine-b%C5%82%C4%85d-56/#findComment-120327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.