Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam wszystkich serdecznie, po wymianie kolektora na mantzel wyskakuje mi błąd 56 "Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód, zwarcie do masy (Bosch Motronic, Simtec) " Dodam, że silnik nie faluje, chodzi równo na jałowym, jedyne co zrobiłem z elektryką to wyciąłem i zabezpieczyłem przewody do zaworka dodawania świeżego powietrza do wydechu. Gdy wypnę pin z silniczka silnik wariuje, tak wszystko gra, stąd pytanie czy to konkretnie usterka silnika krokowego czy coś innego? z tego co widze krokowy ma taki numerek: 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków. Proszę o diagnozę, gdyż mam wątpliwości czy nr 56 to akurat to (opel tigra 1.4xe 95r)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 jak zczytujesz bledy? bo moze byc ze masz ten blad nieaktywny (w pamieci kompa) swieci ci sie check engine podczas jazdy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 jak zczytujesz bledy? bo moze byc ze masz ten blad nieaktywny (w pamieci kompa) swieci ci sie check engine podczas jazdy? Witam Cię, zczytuję błędy metodą spinaczową - błędu wcześniej nie było, miałem tylko błąd EGR i Immobilisera (43 i 85), check zaczął zapalać się po wymianie kolektora chwile po odpaleniu silnika i świeci cały czas, doszedł ten błąd nr 56.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 sprobuj odlaczyc akku na 30min i sprawdz bledy przed i po zapaleniu silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 sprobuj odlaczyc akku na 30min i sprawdz bledy tak zrobiłem wczoraj, aku odłączony, załączone odbiorniki prądu, sytuacja się powtórzyła. Pytanie więc, co to za kod 56 ? Jak szukać przyczyny?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 to sprobuj odlaczyc kabelek od krokowca, zresetuj kompa i sprawdz jakie sa bledy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 to sprobuj odlaczyc kabelek od krokowca, zresetuj kompa i sprawdz jakie sa bledy jak tak zrobiłem przed odpaleniem silnik zaczynał kręcić na 3 tys, poza tym silnik trzyma obroty w zależności od obciążenia czyli krokowiec pracuje, teraz resetuje jeszcze raz kompa i zobaczymy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 56 Air control soleniod Low voltage Ja znalazłem taki opis błedu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.