Gość szynka Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 ok, czyli tak jak myślałem, dzięki bardzo, pozdrawiam [ Dodano: Pon Gru 07, 2009 21:13 ] Widzę że silniczek jak nowy:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25086-opel-vectra-a-lpg-dziwne-problemy/page/2/#findComment-119791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raffal2.0i Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Witam! Mam Problem z Lpg w Calibrze 2.0 8v Mianowicie musi mi się podnieść temperatura silnika żebym mógł przełączyć na gaz,bo inaczej zgaśnie. Obojętnie czy na zewnątrz jest temperatura 15 czy -15 to muszę przejechać 2-3km i dopiero wtedy mogę przełączyć na gaz. Mam gaz firmy Lovato Czy muszę wymieniać parownik na nowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25086-opel-vectra-a-lpg-dziwne-problemy/page/2/#findComment-114769 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Mianowicie musi mi się podnieść temperatura silnika żebym mógł przełączyć na gaz,bo inaczej zgaśnie.poczytaj na google o zasadach działania instalacji gazowych, to się dowiesz, że:- podczas rozprężania się gaz robi się strasznie zimny - parownik jest wpięty w układ chłodzenia silnika po to, aby był podgrzewany logiczny wniosek: jeśli parownik nie jest ogrzewany to rozprężający się gaz spowoduje zamarznięcie membran i w efekcie zgaśnięcie silnika niejednokrotnie widać, jak parownik jest oszroniony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25086-opel-vectra-a-lpg-dziwne-problemy/page/2/#findComment-114764 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Temp w układzie jest zalecana - a nie warunkowa do początkowej pracy silnika na gazie. Gaz będzie go schładzał a jeśli płyn nie podniesie temp/ogrzeje reduktora - to się oszroni. Reduktor może pochodzić i kilkaset metrów bez płynu do momentu oszronienia niedostatki płynu to raz umiejscowienie reduktora to dwa (wysokość reduktora i przewodów względem pozostałych elementów ukł. chłodzenia) na koniec regulacja i ew. na końcu membrany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25086-opel-vectra-a-lpg-dziwne-problemy/page/2/#findComment-114761 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.