Gość yanaek Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Mam od dawna dokładnie ten sam problem z Signum 2007 CDTI 150 KM - Mariusz , Piotrek 787 czy udało Wam się rozwiązac Wasz problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25654-opel-signum-%C5%9Bci%C4%85ga-w-prawo/page/3/#findComment-656212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Ja u siebie przerabiałem ten problem w dwóch signum. W jednym udało mi się z tym uporać dopiero po prawidłowym ustawieniu zbieżności + wymianie opon. W drugim jest lepiej ale została na starych oponach więc pewnie problem dlatego występuje. Dodam że zbieżność była ustawiana kilka razy i dopiero po uparciu się że ma być ustawiona książkowo była poprawa. Książkowo tzn. z odważnikami na podłodze. W wielu warsztatach panowie mechanicy bagatelizują ten sposób ustawiania, twierdząc że to nie konieczne bo bez odważników wychodzi im tak samo a przecież samochód nie jeździ na pusto tylko z ok 100kg obciążeniem + zbiornik paliwa. Pod obciążeniem, przecież kąty (prostopadłość kół względem jezdni) się zmieniają. Nie pamiętam ile u mnie było wrzucone do auta ale chyba po 50kg na przód i po 25 kg na tył. Trzeba też poprosić fachowca o wcześniejszą kalibrację urządzeń bo takowa jest wymagana co pewien czas. Zaznaczam że każde urządzenie pomiarowe (nie ważne do czego służy) ma być poddawane kalibracji. Zwłaszcza takie, które jest przenoszone, demontowane i montowane na nowo!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25654-opel-signum-%C5%9Bci%C4%85ga-w-prawo/page/3/#findComment-656318 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Signum06 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Zmiana kątów równa się luz w tylnym zawieszeniu niewielkie luzy na wahaczach w signum vectra = ściąganie auta Na bananach z tyłu robi się luz nie do wychwycenia na szarpakach jedyna opcja to breszka i naciskanie po wymontowaniu i wymianie widać wtedy uszkodzenie metalowo gumowej tulei to najprawdopodobniej powoduje ściąganie auta Edytowane 13 Stycznia 2017 przez Signum06   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25654-opel-signum-%C5%9Bci%C4%85ga-w-prawo/page/3/#findComment-658084 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yanaek Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) U mnie pomogła w końcu zmiana kół na letnie po uprzednim zrobieniu geometrii. Na zimowych kołach jeszcze robiłem tę geometrię i wtedy to nie pomogło, potem była jeszcze wymiana koła dwumasowego, nie wiem czy taka rozbiórka mogła w to ingerować. Finalnie, po zmianie kół na letnie kilkanaście dni temu auto jeździ prosto. Sęk w tym że w zeszłym roku wydawało mi się że ściąga też na letnich więc sam nie wiem ... Jak problem wróci znowu na zimówkach to wymienię felgi (stare strasznie, pordzewiałe) albo opony zimowe (4-letnie, Dunlop Wintersport 4D, wyglądają OK) Edytowane 16 Maja 2017 przez yanaek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25654-opel-signum-%C5%9Bci%C4%85ga-w-prawo/page/3/#findComment-668871 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.