Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Zastanawia mnie ciekawa sprawa taka jak na przykład przekładka silnika. Jeden ze znajomych dał takie hasło ze fajny jest silnik od Calibry 2.0 Turbo, bardzo mocny i dość odporny, a poza tym powinien pasować ze skrzynią. Zastanawiam się na ile jest w tym prawdy. Ktoś ma doświadczenie w tym?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zastanawiam się na ile jest w tym prawdyjak się chce i ma czas to wszystko praktycznie można   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/#findComment-117698 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 chodzi mi raczej o komplikacje przy przekładce czyli dopasowanie mocowania silnika do skrzyni biegów aby jak najmniej dorabiać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/#findComment-117623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 do czego chcesz to wkladac kolego bo swapy na c20let sa dosc popularne tak samo jak swapy na c20xe mozna to wsadzic do kazego auta ale koszta nie sa male jesli sie tego nie robi samemu moj kumpel wlasnie wsadzil leta do vectry B widzialem wiele cors A i B z tymi silnikami nie mowie o kadetach astrach itd itp i na bank nie jest to praca typu wyjac/wsadzic schodow jest sporo przy takiej zabawie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/#findComment-117349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 no właśnie, autko to Opel Frontera B na X22SE i ponoć dość nieźle pasuje do togo silnik od Calibry turbo ale to tylko tak słyszałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/#findComment-117294 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 ponoć dość nieźle pasuje do togo silnik od Calibry turbokażdy pasuje... 2,0 2,5 3,0 jesteś pewien że chcesz ten silnik? wiesz o tym, że kupić nie zakatowany to graniczy z cudem, a jeśli już się uda za 3-4 tyś to trzeba go zrobić od zera? wiesz, że osprzęt do tego silnika to koszmar cenowy? wiesz, że ECU to ok. 1000zł, przepływomierz 500-600, oczywiście mowa o używkach... wiesz, że końcowe saldo po remoncie będzie oscylowało w okolicy 10-12tyś całościowo za ten silnik? ja bym sobie odpuścił wolałbym kupić za 3 tys omegę w angliku 3,0v6 i wsadzić tam 204kM bez doładowania - taniej wyjdzie i tańsze części   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/#findComment-117291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 hmm sporo tu wyliczyłeś, szczerze mówię nie orientowałem się, chodziło mi raczej o to jakie fajne silniki pasują bez zbytniego przerabiania głownie połączenia ze skrzynią biegów. Ale jak tak drogo wychodzi to chyba zostanę przy tym 2,2 mimo iż nie jest to demon   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/#findComment-117272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 ijido, Co to znaczy fajne silniki w odniesieniu do Twojego samochodu, chyba nie bardzo wiesz. Takie auto jak Twoje potrzebuje motoru o dużym momencie obrotowym od jak najniższych obrotów, moc maksymalna to sprawa drugorzędna. Dlatego ten motor, który masz sprawdzi się o niebo lepiej niż wspomniany motor od Calibry. Jeśli już, to tak jak pisze ArKos, 3,0 z Omegi, z tym, że ja osobiście wolałbym R6 zamiast V6.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/#findComment-117106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 ja osobiście wolałbym R6 zamiast V6R6 tańszy w częściach i nie ma wszystkiego x2ale dla mnie v6 ponieważ: - większa moc (211kM vs 188kM) większy moment obrotowy - nieco lepsza kultura pracy - KLANG - łatwiejszy i lepszy dostęp do NOWYCH części - tłok 55zł, komplet pierścieni na 1 cylinder niecałe 50zł - deko lepiej wygląda jak sie na niego patrzy - zdecydowanie łatwiej kupić v6 w dobrym stanie niż R6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/#findComment-117092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 odnośnie Vek to mam mieszane uczucia, fakt potęga jest ale drogie w eksploatacji i naprawach (oryginalne Vki 3,2 do frotek np.) a to R6 to co to ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/#findComment-117044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.