Skocz do zawartości

Przekładka silnika ciekawa sprawa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Zastanawia mnie ciekawa sprawa taka jak na przykład przekładka silnika.

Jeden ze znajomych dał takie hasło ze fajny jest silnik od Calibry 2.0 Turbo, bardzo mocny i dość odporny, a poza tym powinien pasować ze skrzynią. Zastanawiam się na ile jest w tym prawdy.

Ktoś ma doświadczenie w tym?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

do czego chcesz to wkladac kolego

bo swapy na c20let sa dosc popularne

tak samo jak swapy na c20xe

mozna to wsadzic do kazego auta

ale koszta nie sa male jesli sie tego nie robi samemu

moj kumpel wlasnie wsadzil leta do vectry B

widzialem wiele cors A i B z tymi silnikami

nie mowie o kadetach astrach itd itp

i na bank nie jest to praca typu wyjac/wsadzic

schodow jest sporo przy takiej zabawie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no właśnie, autko to Opel Frontera B na X22SE

i ponoć dość nieźle pasuje do togo silnik od Calibry turbo

ale to tylko tak słyszałem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoć dość nieźle pasuje do togo silnik od Calibry turbo

każdy pasuje... 2,0 2,5 3,0

 

jesteś pewien że chcesz ten silnik?

wiesz o tym, że kupić nie zakatowany to graniczy z cudem, a jeśli już się uda za 3-4 tyś to trzeba go zrobić od zera?

wiesz, że osprzęt do tego silnika to koszmar cenowy?

wiesz, że ECU to ok. 1000zł, przepływomierz 500-600, oczywiście mowa o używkach...

wiesz, że końcowe saldo po remoncie będzie oscylowało w okolicy 10-12tyś całościowo za ten silnik?

 

ja bym sobie odpuścił

wolałbym kupić za 3 tys omegę w angliku 3,0v6 i wsadzić tam 204kM bez doładowania - taniej wyjdzie i tańsze części

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

hmm sporo tu wyliczyłeś, szczerze mówię nie orientowałem się, chodziło mi raczej o to jakie fajne silniki pasują bez zbytniego przerabiania głownie połączenia ze skrzynią biegów.

Ale jak tak drogo wychodzi to chyba zostanę przy tym 2,2 mimo iż nie jest to demon :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ijido, Co to znaczy fajne silniki w odniesieniu do Twojego samochodu, chyba nie bardzo wiesz. Takie auto jak Twoje potrzebuje motoru o dużym momencie obrotowym od jak najniższych obrotów, moc maksymalna to sprawa drugorzędna. Dlatego ten motor, który masz sprawdzi się o niebo lepiej niż wspomniany motor od Calibry. Jeśli już, to tak jak pisze ArKos, 3,0 z Omegi, z tym, że ja osobiście wolałbym R6 zamiast V6. :):)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja osobiście wolałbym R6 zamiast V6

R6 tańszy w częściach i nie ma wszystkiego x2

ale dla mnie v6 ponieważ:

- większa moc (211kM vs 188kM) większy moment obrotowy

- nieco lepsza kultura pracy

- KLANG :)

- łatwiejszy i lepszy dostęp do NOWYCH części - tłok 55zł, komplet pierścieni na 1 cylinder niecałe 50zł

- deko lepiej wygląda jak sie na niego patrzy :)

- zdecydowanie łatwiej kupić v6 w dobrym stanie niż R6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności