Skocz do zawartości

Przekładka silnika ciekawa sprawa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

i 24 zaworowy 211 czy cos kolo tego

188kM

 

drogie w eksploatacji i naprawach (oryginalne Vki 3,2 do frotek np.)

3,2 i 2,6 to porażka opla niestety

3,0 i 2,5 są niczego sobie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dla mnie v6 ponieważ:

- większa moc (211kM vs 188kM) większy moment obrotowy

- nieco lepsza kultura pracy

- KLANG

- łatwiejszy i lepszy dostęp do NOWYCH części - tłok 55zł, komplet pierścieni na 1 cylinder niecałe 50zł

- deko lepiej wygląda jak sie na niego patrzy

- zdecydowanie łatwiej kupić v6 w dobrym stanie niż R6

W sumie się zgadzam, tylko jeśli pamiętamy, że ma to być w "terenówce" to jednak R6 mimo, że ma mniejszy moment i moc, to moment użyteczny zaczyna się dużo niżej niż w V6 i o to mi chodziło. Poza tym równomierność pracy silnika R6 jest nie do pobicia przez V-ki nawet V8 wysiada. :?:

 

[ Dodano: Nie Gru 20, 2009 00:31 ]

a to R6 to co to ?

Tak ogólnie to rzędowy silnik sześciocylindrowy (po angielsku I6) :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem Arkos skad wytrzasnales te 188 koni w C30SE

moje zrodla podaja wiecej :?:

powyzej 200 :?:

a dokladnie 201 BHP a nie 211 jak podalem wyzej (pisalem z pamieci http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif )

12 zaworowka ma 174 BHP

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde... to nie wiem co mi sie we łbie pozajączkowało... też z pamięci pisałem

 

ale sprawdziłem

c30ne czyli 3,0 12v ma 177kM

c30se czyli 3,0 24v ma 204kM

 

starzeję się :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co zrobić by wyciągnąć coś więcej z X22SE

żeby wyjąć, trzeba najpierw włożyć

 

bez kasy i bez grzebania zapomnij, benzyniaki są trudne w modyfikacjach

strojenie (ok. 1000zł) może ci dać kilka koni, rurowy kolektor wydechowy ze 2-3 kunie (0k.300zł), ostre wałki 15-20 kM (1000-1500zł)

ogólnie mało opłacalny biznes z takim grzebaniem

najtaniej wyjdzie zamontować kompresor i wystroić

kompresor eaton'a za 1000-1200 da sie dostać, strojenie tysiaka wyjdzie, osprzęt typu rury itp ze 300zł

to chyba najtańszy sposób na dodatkowe konie, da sie z tego silnika bezpiecznie jakieś 180-190kM wydobyć, jeśli silnik jest w dobrym stanie i sprawdzony przed dokonaniem modyfikacji to ponad 200kM

taniej wychodzi swap na mocniejszy silnik, choćby taki 3,0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde... to nie wiem co mi sie we łbie pozajączkowało... też z pamięci pisałem

 

ale sprawdziłem

c30ne czyli 3,0 12v ma 177kM

c30se czyli 3,0 24v ma 204kM

 

starzeję się :oops:

no to by sie zgadzalo

BHP a KM to nie to samo

do tej pory mi sie merda :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności