Gość Gawlak Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 R6 to silnik z omegi A ,senatora 3 litry 12 zaworowy 177 koni o ile pamietam i 24 zaworowy 211 czy cos kolo tego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-117039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 i 24 zaworowy 211 czy cos kolo tego188kM drogie w eksploatacji i naprawach (oryginalne Vki 3,2 do frotek np.)3,2 i 2,6 to porażka opla niestety3,0 i 2,5 są niczego sobie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-117033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 ale dla mnie v6 ponieważ: - większa moc (211kM vs 188kM) większy moment obrotowy - nieco lepsza kultura pracy - KLANG - łatwiejszy i lepszy dostęp do NOWYCH części - tłok 55zł, komplet pierścieni na 1 cylinder niecałe 50zł - deko lepiej wygląda jak sie na niego patrzy - zdecydowanie łatwiej kupić v6 w dobrym stanie niż R6 W sumie się zgadzam, tylko jeśli pamiętamy, że ma to być w "terenówce" to jednak R6 mimo, że ma mniejszy moment i moc, to moment użyteczny zaczyna się dużo niżej niż w V6 i o to mi chodziło. Poza tym równomierność pracy silnika R6 jest nie do pobicia przez V-ki nawet V8 wysiada. [ Dodano: Nie Gru 20, 2009 00:31 ] a to R6 to co to ? Tak ogólnie to rzędowy silnik sześciocylindrowy (po angielsku I6)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-116896 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 nie wiem Arkos skad wytrzasnales te 188 koni w C30SE moje zrodla podaja wiecej powyzej 200 a dokladnie 201 BHP a nie 211 jak podalem wyzej (pisalem z pamieci http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif ) 12 zaworowka ma 174 BHP   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-116847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 kurde... to nie wiem co mi sie we łbie pozajączkowało... też z pamięci pisałem ale sprawdziłem c30ne czyli 3,0 12v ma 177kM c30se czyli 3,0 24v ma 204kM starzeję się   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-116806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 dobra zejdźmy na ziemie hahaha co zrobić by wyciągnąć coś więcej z X22SE ? bez zbytniego rozgrzebywania silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-116781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 co zrobić by wyciągnąć coś więcej z X22SEżeby wyjąć, trzeba najpierw włożyć bez kasy i bez grzebania zapomnij, benzyniaki są trudne w modyfikacjach strojenie (ok. 1000zł) może ci dać kilka koni, rurowy kolektor wydechowy ze 2-3 kunie (0k.300zł), ostre wałki 15-20 kM (1000-1500zł) ogólnie mało opłacalny biznes z takim grzebaniem najtaniej wyjdzie zamontować kompresor i wystroić kompresor eaton'a za 1000-1200 da sie dostać, strojenie tysiaka wyjdzie, osprzęt typu rury itp ze 300zł to chyba najtańszy sposób na dodatkowe konie, da sie z tego silnika bezpiecznie jakieś 180-190kM wydobyć, jeśli silnik jest w dobrym stanie i sprawdzony przed dokonaniem modyfikacji to ponad 200kM taniej wychodzi swap na mocniejszy silnik, choćby taki 3,0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-116753 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Można jeszcze poszukać silnika 2,4 16V (192 PS) ale to trudna sprawa, trochę na temat jest tutaj; http://www.opel400club.de/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-116584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 kurde... to nie wiem co mi sie we łbie pozajączkowało... też z pamięci pisałem ale sprawdziłem c30ne czyli 3,0 12v ma 177kM c30se czyli 3,0 24v ma 204kM starzeję się no to by sie zgadzalo BHP a KM to nie to samo do tej pory mi sie merda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-116427 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 BHP a KM to nie to samoa jaki jest przelicznik?też się spotkałem z podawaniem mocy w BHP i mi się zawsze wydawało, że 1BHP=1kM Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26017-przek%C5%82adka-silnika-ciekawa-sprawa/page/2/#findComment-116418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.