Skocz do zawartości

Bujanie samochodu.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy to tylko takie moje malkontenctwo,ale mam wrażenie że jadąc na wprost(nie na zakrętach)samchodem buja na boki(szczególnie patrząc na maske samochodu z przodu)

widac jak buja lewa-prawa strona.Badanie na "trzęsawce"wykazało właściwości amortyzatorów na poziomie 60-ciu procent.Samochód ma przebieg dosyć mały 80-tys(prawdziwy)i to mnie zastanawia gdzie tkwi problem,czy amorki czy moze cos innego.Za odpowiedzi z góry dziękuję...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badanie na "trzęsawce"wykazało właściwości amortyzatorów na poziomie 60-ciu

nie trzeba płacić za sprawdzenie amorów

przedni narożnik np nad kierunkowskazem mocno i energicznie raz naciskasz

jesli auto wahnie się więcej niż 1 raz to amor do bani

sprawdzasz obie strony tak samo

'amory wymienia się parami - to dla przypomnienia

bujanie to kwestia tylko amortyzatorów bo one są od tłumienia wahań nadwozia na nierównościach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli te badanie na trzęsawce jest troche nieadekwatne(do dupy)bo opinia chodzi że mozna jezdzic do nawet 30-tu procent wydajności...

nie do konca tak jest

bo na trzesawce badasz calkowity stanzawieszenia, lacznie z kolami i ich cisnieniem, zawiechem, sprezyny no i amorki. poza tym te wartosci porownuje sie z danymi dla nowego auta, ktore to nigdy nie beda 100%.

wiec wszystko zalezy od tego ile na tej samej maszynie miales % jak auto nie bujalo...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te maszynowe % to czasami takie trochę o kant ... rozbić

bo spotkałem już badanie z wynikiem skuteczności ciut powyżej tych 50%

a o amorku można było tylko pomarzyć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego napisałem, że przy 50% jest szansa wylotu z drogi, bo sam tak miałem

55% niby miały na przeglądzie, a auto na łukach żyło własnym życiem i miało w 4 literach moje sugestie przekazywane za pomocą kierownicy... wymieniłem i szedł jak po szynach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie spotkalem ze to samo auto w takich samych warunkach eraz mialo 40% raz 60% obydwaj mechanicy mowili ze dobre amorki

a nowe amortyzatory dawalay 80%

wazne jest cisnienie opon - musi byc nominalne, bo potrafi ponoc duzo zafalszowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności