Gość andrzej_m55 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 to jest czujnik położenia przepustnicy jak widać u ciebie nie ma ERG   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 ha! astra pewnie wyklepana w gliwicach na nasz rynek i dlatego nie ma no to problem z głowy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czejen Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 jak pisałem początkowo. brak EGR   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dizel1982 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Hmm, a to dziwne. Astra nie jest z gliwic, to są końcówki produkcji tej astry w niemczech także napewno nie jest ona robione w gliwicach. Ale aż dziwne bo nawet w książce sam naprawiam pisze wyraźnie że EGR jest jedynie w silnikach z serii X14, X16 ... a ja mam właśnie X14 zatem teoretycznie EGR być powinien ...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 no to kurde zbaraniałem teraz od 95 musi - w niemcowni by nie zarejestrowali auta nie spełniającego normy emisji spalin, a taka weszła w 95 roku - euro-2   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Z drugiej strony nie jest możliwe żeby przez 12 lat nie mieć problemu z EGR, więc tak jakby go jednak nie było [ Dodano: Pon Sty 18, 2010 22:29 ] w książce sam naprawiam pisze wyraźnie że EGR jest jedynie w silnikach z serii X14, X16 ... a ja mam właśnie X14 zatem teoretycznie EGR być powinien ... No jest w silniku X14XE, więc w sumie piszą prawdę   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pEvo Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Mam problem ze przy wysokich obrotach nacisnę sprzęgło i zaczynam hamować to gaśnie i znalazłem że to EGR a tu teraz się dowiaduje że w moim modelu to znaczy astra `93 C14NZ nie ma EGR (przynajmniej tak zrozumiałem), więc wie ktoś co może być przyczyną tego??? dodam że z czytałem błędy i wyszło mi że za dużo i za mało mieszanki na lambdzie ale jak byłem z tym u mechanika powiedział że gazowniki tak mają.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dizel1982 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Mam problem ze przy wysokich obrotach nacisnę sprzęgło i zaczynam hamować to gaśnie i znalazłem że to EGR a tu teraz się dowiaduje że w moim modelu to znaczy astra `93 C14NZ nie ma EGR (przynajmniej tak zrozumiałem), więc wie ktoś co może być przyczyną tego??? dodam że z czytałem błędy i wyszło mi że za dużo i za mało mieszanki na lambdzie ale jak byłem z tym u mechanika powiedział że gazowniki tak mają. Kolego, był poświęcony temu cały temat, dokładnie ten problem który Ty masz, auto zagazowane i gaśnie po wrzuceniu luzu. Nawet nie trzeba było daleko szukać bo na drugiej stronie jest, proszę bardzo: http://forum.opel24.com/astra-gasnie-na-gazie-jak-wrzucam-luz-vt42611.htm Miłego czytania, mam nadzieje że pomoże.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 wiecie znajomy ma sprowadzoną asterkę z Niemiec rocznik 96 i tak jak u dizel1982, nie ma ERG identyczny kolektor ssący   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pEvo Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 dizel1982 no więc zapomniałem dodać że z dolotem powietrza już się bawiłem i jest to zrobione poprawnie, silniczek krokowy wykluczyłem bo obroty nie skaczą ani nic się nie dzieje na biegu jałowym jak stoję, a co do tego "nagar w przepustnicy" to masz rację przeoczyłem i jak znajdę trochę czasu to się tym zajmę mam nadzieje że pomoże, a jakiego preparatu do czyszczenia najlepiej użyć aha i może jeszcze dodam że ostatnio zauważyłem że jak samochód się dogrzewa to jak stoję np. przed skrzyżowaniem z maski leci dymek, jak otworze maskę nic nie widać, sprawdzam wszystkie płyny i wszystko jest ok nic nie ubywa aha temperatura pokazuje zawsze jakieś 50stopni (1/4 na wskaźniku) termostat wymieniony miesiąc temu(bez zmian) płynu nie ubywa mechanik powiedział ze może czujnik uszkodzony ale jak w lato stoję w korku to temp rośnie do tych 100 i wiatrak się włącza wiec powiedział że mam się tym nie przejmować samochodzik ma swoje latka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.