Skocz do zawartości

Słabe ogrzewanie w samochodzie pomocy


Gość drozdziel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam opla vectra a 1.8 B-G

Moim problemem jest to, że bardzo słabo grzeje w środku wymieniłem termostat i czujnik temperatury i nagrzewa sie bardzo długo dopiero po przeejechaniu ok 15-20 km na wskazniku pokazuje 80'C a jak sie nagrzeje do 85 to sie włancza wiatrak i spada do 80 i niedmucha ciepłym powietrzem

Proszę o pomoc...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No chyba w vectrze tak samo jak w omedze trzeba dechę zwalać albo innym sposobem czyli wymontować schowek, delikatnie naciąć na wysokości nagrzewnicy element tworzywa,odchylić i powinna się ukazać nagrzewnica. Odłączyć te rurki do nagrzewnicy i delikatnie wyjąć. Po zamontowaniu delikatnie spasować elementy tworzywa, zamontować schowek. Osobiście tego jeszcze nie robiłem , ale słyszałem o takim sposobie. Ponoć 1 godz. roboty, gdy zwalając dechę 2 dni. Jeżeli coś pomerdałem to proszę mnie poprawić. Może jeszcze inni użytkownicy się wypowiedzą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowym użytkownikiem tego forum ,a przechodząc do tematu to mam taki problem wymieniłem w swojej asterce kombi 98r nagrzewnice ,termostat i czujnik temperatury po wymianie tego wszystkiego nagrzewnica nadal nie grzeje temperatura jaka sie utrzymuje w trasie to 97C i od dosc niedawna zauwarzyłem ze po dodaniu gazu słychać tak jakby sie cos gotowało w zbiorniczku ........Proszę o odpowiedz jak ktos ma jakies pomysły co moze być przyczyna nie grzania i tego bulgotania po dodaniu gazu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn jak mam to sprawdzić bo nie bardzo wiem :) Aha i dodam jeszcze ze po odkręceniu korka od zbiorniczka panuje tam zawsze bardzo duze ciśnienie proszę o odpowiedz:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Jak silnik gorący to zawsze będzie duże ciśnienie i trzeba bardzo uważać przy odkręcaniu na gorącym silniku,najlepiej robić to powoli aż się wyrówna ciśnienie.Korek utrzymuje właściwe ciśnienie w okładzie i ma zawór ciśnienia.Po odkręceniu korka poczekaj chwile i zobacz czy bulgotanie minie po pewnym czasie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności