Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 1) Mam następujące pytanie czy jak nie mam katalizatora a założę instalacje gazową sterowaną silniczkiem krokowym czyli sterowaną m.in. sondą lambda nie będzie problemów?? 2) Czy cut off czyli zubożenie mieszanki podczas hamowania silnikiem jest ważnym elementem komputera lpg - co się dzieje z gazem jak nie ma cut off podczas hamowania silnikiem jest spalany w 100% czy może taka jazda szkodzi silnikowi bo np. gaz nie jest do końca spalany?? bo jeżdżąc na benzynie wiem że dużo paliwa można zaoszczędzić gdy hamujemy silnikiem - sam tak jeżdżę dlatego wiem bo porównywałem już różne style jazdy asterką. 3) Co sądzicie o instalacji regulowanej na śrubę do tego silnika - bez elektroniki??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 1) Mam następujące pytanie czy jak nie mam katalizatora a założę instalacje gazową sterowaną silniczkiem krokowym czyli sterowaną m.in. sondą lambda nie będzie problemów??ale masz sondę lambdax16sz czy c14nz - miały lambde to wystarcza 2) Czy cut off czyli zubożenie mieszanki podczas hamowania silnikiem jest ważnym elementem komputera lpg - co się dzieje z gazem jak nie ma cut off podczas hamowania silnikiem jest spalany w 100% czy może taka jazda szkodzi silnikowi bo np. gaz nie jest do końca spalany?instalacje mieszalnikowe działają na zasadzie wysysania gazu z mikserajeśli jest podciśnienie w układzie dolotowym (otwarta przepustnica) to pobiera gaz... jesli nie ma (zamknięta przepustnica) to nie pobiera tyle ile przy otwartej może i cos zaoszczędzisz mając cut-off 3) Co sądzicie o instalacji regulowanej na śrubę do tego silnika - bez elektroniki??nie założą ci tego bo nie będzie możliwości wydania homologacji na instalację I generacji - po prostu ci nie zarejestrująchyba że wpisze w papiery elektronikę a da srubę, ale moim zdaniem to średnio dobry interes i na pewno mniej ekonomiczny pod kątem zużycia gazu i osiągów silnika krokowiec zwiększa/zmniejsza ilość gazu w miarę potrzeb, register ustawiony jest na stałe czyli na niskich obrotach za dużo gazu, na wysokich za mało   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chaber Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 1) Mam następujące pytanie czy jak nie mam katalizatora a założę instalacje gazową sterowaną silniczkiem krokowym czyli sterowaną m.in. sondą lambda nie będzie problemów??U mnie w silniku X14Sz zamontowano sterownik Bingo M i po wycięciu katalizatora nie odczułem żadnych zmian. Spalanie czy to na benzynie czy LPG pozostało takie same.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Założyłem w końcu LPG tzn. komputer KME Bingo M, reduktor elpigaz, butla 43L wnęka koło zapasowe. Jak na razie jestem zadowolony spadek mocy praktycznie niezauważalny zrobiłem na razie 350 km więc jedno tankowanie miałem zobaczymy jak ze spalaniem jak dotankuje gazu. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 licz okolice 10l w mieście przy dynamicznej jeździe to nie jest lekkie auto   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Phantom Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Ja mam dobrze ustawioną instalację i nie mogę przekroczyć 9.3L Prędkości do 150. Miasto-raczej nie zostaje w tyle na światłach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 masz 75KM silnik a on 71KM czyli inne mapy zapłonu poza tym: okolice 10lto nie jest9.3L   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Phantom Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Ops... moje niedopatrzenie No okolice 10l przy normalnej jeździe to nie 9 z kawalkiem przy katowaniu:P   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 ziom... zależy od nogi, od regulacji, od warunków pogodowych, od tego czy jeździsz krótkie dystanse czy po mieście wiecznie na ciepłym silniku, od siły wiatru, ilości pasażerów, od badziewi wożonych w bagażniku, od wyposażenia samochodu, od wpływu zorzy polarnej na rozwój kolarstwa w zimbabwe i jeszcze od paru innych rzeczy... no nie bawmy sie w aptekarzy - kazdy inaczej rozumie katowanie dla mnie katowanie to piłowanie silnika na odcince, bo mam 19 lat i zamiłowania rajdowe, dla ciebie katowanie to 2000obr bo masz 80 lat i mocherowy beret na głowie nie popadajmy w skrajności ważne że kolega jest zadowolony , że ty jesteś zadowolony... o to w tym chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalinsky1906 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 mam gaz w astrze f 1.6 i pali mi w okolicach 13l gazu benzyny 11 można coś zobić by mniej palił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.