ArKos Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 miałem astre f 1,6 kombi i niestety, ale 12 w mieście to raczej norma mi też nie udało sie zejść niżej 11 przy spokojnej jeździe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 8,5 w trudnych warunkach zimowych 70% trasa, jutro znowu trasa i kolejne tankowanie napisze jak wyszło. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Ruch miejski 10,1 l / 100km ( x16szr, brc tecno) .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 8,5 litra wychodzi mi tak jak pierwsza butla tak i dwie kolejne, trasa 50% więc myślę że jak na warunki zimowe to jest ok. Zastanawia mnie tylko dlaczego gazownik powiedział mi że nie ma potrzeby włączania cut off mimo że Bingo m go obsługuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czejen Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 mam astre f 1.6 X16SZ spalanie mam 11l - miasto / 10l - mieszana / na trasie nie wiedzieć czemu spalanie różne od 8 do 9,5 litra na 100km. instalacja podciśnieniowa.. kiedyś miałem większe spalanie, a co ciekawe wystarczyło wyregulować jałowe obroty na analizatorze spalin.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 co ciekawe wystarczyło wyregulować jałowe obroty na analizatorze spalin.jeśli miałeś I generację czyli register, to żadna nowość - tam dawka gazu ustawiona na jałowym miała bezposredni wpływ na osiągi silnika i spalanienie bbyło elementu wykonawczego, który czynnie dokonywał bieżącego dawkowania gazu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czejen Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 tak, wiem o tym... ale niestety są gaziarze którzy regulują to "na oko" ... a jak wiadomo na oko to chłop w szpitalu umarł. jeśli auto jeździ poprawnie to jeszcze nie znaczy ze mieszanka jest odpowiednia. więc na pytanie "można coś zobić by mniej palił?" należałoby odpowiedzieć, wyregulować instalacje, no a potem to już tylko nauczyć się ekonomicznego stylu jazdy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiant804 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Mój 1,6i C16nz spala butle 27litrów(nominalnie coś kolo 32) przez 350 kilometrów z tym ,że przewaga trasy, Jeżeli dłużej po mieście i tym bardziej w niskich temperaturach to spalanie drastycznie wzrasta. Ostatnio nawet się zastanawiałem, czy coś jest nie tak bo butla starczyła zaledwie na 200km. Ale wyjaśnienie jest proste,mrozy i krótkie trasy(zaledwie w tygodniu po 5km dziennie z dzieckiem do przedszkola) to wszystko wyjaśnia. Kiedyś próbowałem gmerać z ustawieniami,ale bez przesady! Lepiej żeby się szybciej zbierał do startu na skrzyżowaniach lub przy wyprzedzaniu, niż ma gasnąć lub się mulić. Zrobiłem tylko jeden myk,wyrzuciłem zawór elektroniczny na wężu doprowadzającym gaz do kolektora i zamieniłem na mechaniczny. Tamten szwankował i silnik mi gasł po wrzuceniu na luz. Panowie i tak oszczędzamy na gazie wiec po co płakać że za duże spalanie!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.