Gość andrzej_m55 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam są tematy starczy trochę po szukać http://forum.opel24.com/wymiana-rozrzadu-ustawianie-rozrzadu-vt43675.htm?highlight=wymiana+paska+rozrz%B1du http://forum.opel24.com/rozrzad-vt23246.htm#199566   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27819-kadett-rozrz%C4%85d-i-termostat/page/2/#findComment-100056 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam78 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 A jednak rozrząd !!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27819-kadett-rozrz%C4%85d-i-termostat/page/2/#findComment-99415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 No dobrze, gadaj, jak go popsułeś. Wał był przekręcony o 180*?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27819-kadett-rozrz%C4%85d-i-termostat/page/2/#findComment-99339 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 czytam z zainteresowaniemtemat i mam takie pytanie w związku --u mnie ( 1.3 wtrysk 89r -chyba C13N) miałem przestawiony pasek jakies 60 stopni na górnym kole --czy ten silnik jest inwazyjny( tłok -zawory) co mogło mi sie stac , jak jezdziłem z takim przestawieniem --Obecnie jezdzi nic nie słychac ale pali ponad norme--czy bez namysłu jechac do mechanika ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27819-kadett-rozrz%C4%85d-i-termostat/page/2/#findComment-99247 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 60* jakby było, to raczej nie dał byś rady tym jeździć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27819-kadett-rozrz%C4%85d-i-termostat/page/2/#findComment-99246 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 szlag z tym netem----a jednak jakos jechał -słaby był jak niemowle ale silnik chodził Własnie dzwoniłem do mechanika i stwierdził (on ustawiał od nowa ten pasek) ze przy takim przestawieniu spotkanie tłok/zawór nie nastąpi- dopiero przy zerwaniu paska to inwazja A mnie juz ręce opadają razem z portfelem --zaczynam znowu temat szukania wtrysku lub sterownika--bo wszystko inne juz wymieniłem(sonde czujniki tem. przewody wysok. nap. świece ,filtry i pare wtrysków)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27819-kadett-rozrz%C4%85d-i-termostat/page/2/#findComment-99198 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam78 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Oddałem auto do mechanika i stwierdził on, że pasek był przestawiony o milimetry (uff) najprawdopodobniej pod pasek wpadł kawałek połamanej osłony i przy odpalaniu przeskoczył, bo był tak wytarty, że zęby były prawie płaskie. Teraz , po wymianie paska i ustawieniu pali na dotyk (nareszcie). Mam tylko pytanko, gdzie w Łodzi można kupić osłonę rozrządu bo nigdzie nie mogę jej dostać, a jazda bez niej, to delikatnie mówiąc szaleństwo. [ Dodano: Sob Lut 20, 2010 17:37 ] co do tej jazdy z przestawionym rozrządem, to trochę dziwne, u mnie był przestawiony o kilka milimetrów i nie chciał rozmawiać. Może zapytaj innego mechanika. Co dwie głowy to nie jedna. Ja też słyszałem już wiele, od cewki nawet do awarii skrzyni biegów ,bo to automat i może tam jest przyczyna?, a skończyło się na 150 złotych, więc nie ma się co sugerować opinią jednej osoby   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27819-kadett-rozrz%C4%85d-i-termostat/page/2/#findComment-99167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.