Gość andrzej_m55 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam są tematy starczy trochę po szukać http://forum.opel24.com/wymiana-rozrzadu-ustawianie-rozrzadu-vt43675.htm?highlight=wymiana+paska+rozrz%B1du http://forum.opel24.com/rozrzad-vt23246.htm#199566   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam78 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 A jednak rozrząd !!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 No dobrze, gadaj, jak go popsułeś. Wał był przekręcony o 180*?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 czytam z zainteresowaniemtemat i mam takie pytanie w związku --u mnie ( 1.3 wtrysk 89r -chyba C13N) miałem przestawiony pasek jakies 60 stopni na górnym kole --czy ten silnik jest inwazyjny( tłok -zawory) co mogło mi sie stac , jak jezdziłem z takim przestawieniem --Obecnie jezdzi nic nie słychac ale pali ponad norme--czy bez namysłu jechac do mechanika ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 60* jakby było, to raczej nie dał byś rady tym jeździć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 szlag z tym netem----a jednak jakos jechał -słaby był jak niemowle ale silnik chodził Własnie dzwoniłem do mechanika i stwierdził (on ustawiał od nowa ten pasek) ze przy takim przestawieniu spotkanie tłok/zawór nie nastąpi- dopiero przy zerwaniu paska to inwazja A mnie juz ręce opadają razem z portfelem --zaczynam znowu temat szukania wtrysku lub sterownika--bo wszystko inne juz wymieniłem(sonde czujniki tem. przewody wysok. nap. świece ,filtry i pare wtrysków)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam78 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Oddałem auto do mechanika i stwierdził on, że pasek był przestawiony o milimetry (uff) najprawdopodobniej pod pasek wpadł kawałek połamanej osłony i przy odpalaniu przeskoczył, bo był tak wytarty, że zęby były prawie płaskie. Teraz , po wymianie paska i ustawieniu pali na dotyk (nareszcie). Mam tylko pytanko, gdzie w Łodzi można kupić osłonę rozrządu bo nigdzie nie mogę jej dostać, a jazda bez niej, to delikatnie mówiąc szaleństwo. [ Dodano: Sob Lut 20, 2010 17:37 ] co do tej jazdy z przestawionym rozrządem, to trochę dziwne, u mnie był przestawiony o kilka milimetrów i nie chciał rozmawiać. Może zapytaj innego mechanika. Co dwie głowy to nie jedna. Ja też słyszałem już wiele, od cewki nawet do awarii skrzyni biegów ,bo to automat i może tam jest przyczyna?, a skończyło się na 150 złotych, więc nie ma się co sugerować opinią jednej osoby   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.