Skocz do zawartości

silnik C20XE głowica manualna czy Głowica coscast C20xe


Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymi870

chyba troszkę kolegę zaskoczyliście , pewnie myślał , że po jedynce będą tylko trzy zera :/ a i tak wątpię ,żeby wyrobił się w 10 000 jeśli miałby to robić na naprawdę dobrych częściach , kute korbowody , tłoki itp ... a tutaj dla potwierdzenia taki mały link jak można to zrobić w pełni profi : http://www.corsa-a.pl/forum/viewtopic.php?t=5029

 

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość kapusta

no wiesz jak już robić to zrobić to naprawdę dobrze a nie tak tylko na kilka tyś km

no powiem tak ze spodziewałem się dużej liczby bo za same kolektory z 2tyś trzeba dać

a ciekawi mnie to czy nie lepiej kupić kompletny silnik i wyremontować ?

 

Gość kapusta

a co do silnika np. jak bym zrobił remont na kutych tłokach korbach nowe panewki uszczelki i oringi to to da mi coś mocy więcej ?

i czy w przypadku głowicy cossty można zastosować wałki z c20xe ? które są lepsze wałki wtedy ?

 

jak bym zrobił remont na kutych tłokach korbach nowe panewki uszczelki i oringi to to da mi coś mocy więcej ?

nie

to wzmacnia te elementy do uturbienia a nie moc podnosi

 

czy w przypadku głowicy cossty można zastosować wałki z c20xe ? które są lepsze wałki wtedy ?

glowica cossy 700 i 900 maja te same walki wiec co chcesz zmieniac ??

tlumacze jeszcze raz silnik x20xe ma te same flaki tylko inne glowice :)

 

cossy jest najbardziej odporna na pekniecia

to cala roznica

 

Gość kapusta

a jeszcze jedno pytanie.

jak bym sobie zrobił remont silnika po turbo i nie zakładał go odrazu tylko za jakiś rok to muszę dalej potem go remontować czy nie ?

 

jak bym sobie zrobił remont silnika

to musiałbyś mieć zajebardzo sporą wiedzę i nie zadawać szkolnych pytań na etapie podstawowym jakie widzimy powyżej w niezłym ciurku

nie masz pojęcia o tym silniku wcale - nie wiesz jakie głowice występują, co z wałkami, nie znasz różnic między c20xe a c20let, nie wiesz po prostu nic poza tym jak wygląda z wierzchu silnik, a chcesz go remontować?

 

bądźmy choć trochę poważni...

 

zamknijcie ten temat... nie dość że to farsa, to WSZYSTKIE informacje można dostać na googlach...

 

zamkne temat jutro

ciekawy jestem odpowiedzi

zauwazylem juz dawno ze wiedzy nie ma za grosz nasz kolega

a porywa sie z turbina na nie wie co

 

Tematów o turbo jest bez liku.

Najpierw wypada poczytać i posiąść podstawową wiedzę.

Jak byś ty miał na 6 forach odpisywać na takie same pytania, to też byś się zdenerwował?

Dlatego odsyłamy :google: , bo szlag już trafia przez leniuchów.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności