ja37 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Termostat otwiera sie przy 92 stopniach, jak masz ledwo 80, to wymień termostat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-333922 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 w czasie jazdy mam ok 82 stopni a wentylator włacza mi sie przy ok 92, ale to chyba nie ma nic wspólnego z tym szarpaniem??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-333891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 ktos napisal ze jak odlaczysz sonde to bedzie mial lepsze osiagi to po co jest ta sonda? jeśli sonda jest już w kiepskim stanie,to po jej odłączeniu silnik lepiej pracuje,o to chodziło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-333888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 zbadalem moja sonde i przy właczonym zapłonie (bez uruchamiania silnika) od strony kompa pokazywało napiecie 0.19 a gdy odpalilem silnik to od strony sondy napiecie skakalood 0.2 do 0.6 gdy dalem gazu to czasem spadalo do 0.1 a czsem rosło do 0.75 i to bez zadnej reguly tak jak sie mu podobalo. gdy podłaczylem sonde to na styku pokazywało te same napiecia co od strony lambdy. przejechalem sie tez z odłaczona sondą i było jeszcze gorzej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-333884 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Padła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-333871 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 ja kupilem na allegro taka sonde, tu jest link od tego gocia www.allegro.pl/item185934994_nowa_sonda_lambda_1_przewodowa_opel_daewoo.html..i narazie jest oki 12m gwarancja wszystko oki....ale sonde masz do wymiany na 100% widzisz mowilem przeczytaj tego posta co ci dalem:) i pomoglo hehhe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-333819 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 bo zauwazylem ze jak temperatura wzrosnie do 90 st. to jest jeszcze gorzej. a na zimnym silniku np. rano to jest duzo lepiej prawie wogle nie szarpie i ma wiecej mocy. no nic trzeba wymienic sonde. a jak z ta temperatura jest u mnie ok czy nie??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-333811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanuszW Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 jak jest z temperatura silnika ,bo u mnie jak sie nagrzeje to przekracza 80 stopni ale nie duzo. gdy stoje w korku to podnosi sie do ok 90 i wtedy dopiero włacza sie wentylator ,a gdy znowu jade to spada do ok 82. czy to dobra temperatura?? Jeśli skala temperatury w zegarach jest 110 stopni, to taką temperaturę będziesz miał, mam to samo i uważam za prawidłowa, jak na ten typ.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-333765 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 no tak ja mam do 110 stopni. [ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 01:55 ] byłem u znajomego i zrobił mi badanie komputerowe i muwi ze sonda jest ok.jego komputer wskazuje na to ze mój komputer w autku szwankuje. i dlatego mi tak chodzi dziwnie. a dzisiaj sprawdzałem jeszcze raz kody i wyswietla mi 44 i 45wiec juz nie wiem co mam do wymiany a nie mam zamiaru wymieniac pól silnika bo nie mam na to kasy. ma ktos jakis pomysł. [ Dodano: Czw Maj 31, 2007 18:48 ] sory ze dopiero odpisuje wiecie czym było spowodowane szarpanie. ŚWIECE. wymieniłem świece i nie ma juz szarpania. ale pomaranczowa kontrolka silniczka czasem sie jeszcze zapala. ale to nie robi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-333710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 witam. nie chce powielac tematu wiec na ten sie dopisze:) coraz czesciej zapala mi sie to pomaranczowe cos na blacie i sprawdzilem przez zlacze i kod 44 mi pokazalo:( wyczytalem ze ejst to sonda do wymiany:/.ma to jakis wplyw na spalanie??i jeszcze jedno,jak odpale zimne auto to jak rusze to po chwili zaczyna szarpac;( jak ruszam na prostej to jak wrzuce 3 bieg, to jest spowodowane przez sonde?? ale jak przycisne to wszystko robi sie OK pozdr i czekam na odp Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2922-szarpanie-i-kod-44/page/2/#findComment-295367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.