Skocz do zawartości

szarpanie i kod 44


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ktos napisal ze jak odlaczysz sonde to bedzie mial lepsze osiagi to po co jest ta sonda?

jeśli sonda jest już w kiepskim stanie,to po jej odłączeniu silnik lepiej pracuje,o to chodziło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbadalem moja sonde i przy właczonym zapłonie (bez uruchamiania silnika) od strony kompa pokazywało napiecie 0.19 a gdy odpalilem silnik to od strony sondy napiecie skakalood 0.2 do 0.6 gdy dalem gazu to czasem spadalo do 0.1 a czsem rosło do 0.75 i to bez zadnej reguly tak jak sie mu podobalo. gdy podłaczylem sonde to na styku pokazywało te same napiecia co od strony lambdy. przejechalem sie tez z odłaczona sondą i było jeszcze gorzej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem na allegro taka sonde, tu jest link od tego gocia www.allegro.pl/item185934994_nowa_sonda_lambda_1_przewodowa_opel_daewoo.html..i narazie jest oki 12m gwarancja wszystko oki....ale sonde masz do wymiany na 100% widzisz mowilem przeczytaj tego posta co ci dalem:) i pomoglo hehhe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo zauwazylem ze jak temperatura wzrosnie do 90 st. to jest jeszcze gorzej. a na zimnym silniku np. rano to jest duzo lepiej prawie wogle nie szarpie i ma wiecej mocy.

no nic trzeba wymienic sonde.

a jak z ta temperatura jest u mnie ok czy nie?? :]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest z temperatura silnika ,bo u mnie jak sie nagrzeje to przekracza 80 stopni ale nie duzo. gdy stoje w korku to podnosi sie do ok 90 i wtedy dopiero włacza sie wentylator ,a gdy znowu jade to spada do ok 82. czy to dobra temperatura??

 

Jeśli skala temperatury w zegarach jest 110 stopni, to taką temperaturę będziesz miał, mam to samo i uważam za prawidłowa, jak na ten typ.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ja mam do 110 stopni.

 

[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 01:55 ]

byłem u znajomego i zrobił mi badanie komputerowe i muwi ze sonda jest ok.jego komputer wskazuje na to ze mój komputer w autku szwankuje. i dlatego mi tak chodzi dziwnie. a dzisiaj sprawdzałem jeszcze raz kody i wyswietla mi 44 i 45wiec juz nie wiem co mam do wymiany a nie mam zamiaru wymieniac pól silnika bo nie mam na to kasy. ma ktos jakis pomysł.

 

[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 18:48 ]

sory ze dopiero odpisuje wiecie czym było spowodowane szarpanie. ŚWIECE. wymieniłem świece i nie ma juz szarpania. ale pomaranczowa kontrolka silniczka czasem sie jeszcze zapala. ale to nie robi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Gość Anonymous

witam. nie chce powielac tematu wiec na ten sie dopisze:) coraz czesciej zapala mi sie to pomaranczowe cos na blacie i sprawdzilem przez zlacze i kod 44 mi pokazalo:( wyczytalem ze ejst to sonda do wymiany:/.ma to jakis wplyw na spalanie??i jeszcze jedno,jak odpale zimne auto to jak rusze to po chwili zaczyna szarpac;( jak ruszam na prostej to jak wrzuce 3 bieg, to jest spowodowane przez sonde?? ale jak przycisne to wszystko robi sie OK pozdr i czekam na odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności