ja37 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Fotkę daj, bo tej przepływki mnie było mi dane oglądać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-70091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Oto wnętrze przepływki. Kard ze stron zamocowania do rury dolotowej przepustnicy. Elektronika przepływki po prawej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-69987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Czyli te druty idą do złącza w prawo. A te elementy to pewnie jakieś termistory - oporność zależna od temperatury.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-69847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Pewnie tak, bo założeniem tego typu przepływek jest mierzenie ilośc powietrza na podstawie ilości prądu potrzebnej do utrzymania stałej temp tych drucików. Tylko teraz pytanie co tam jest nie tak bo nie wygląda na to by któryś z drutów był przewany etc. Może coś jest z elektroniką?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-69649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 A może kłopot jest nie w przepływce a we wtyczce?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-69624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Coś w tym jest bo check zapala mi się ostatnio dopiero po przejechaniu pewnego dystansu i dość nieregularnie. Teoretycznie przeczyściłem trochę styki ale może mało dokładnie, spróbuje jeszcze raz Czy jeśli bym zrobił reset ECU a przepływomierz faktycznie byłby walnięty to przy adaptacji, komp. nauczył by się złych wartości i samochód zaczął by jeździć tragicznie? Czy poprostu zgłaszałby błąd ale jeździł podobnie jak teraz? Bo we wtorek odstawiam go na wymianę krokowca oraz przewodów (przebijają na samych gniazdach w cewce) i myślałem czy właśnie po wymianie nie zrobić restartu by sprawdzić ten błąd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-69610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 No właśnie, nieregularnie, to by wskazywało na kabelkologię. w dziurę wpadniesz i coś się robi w kablach. Reset nigdy nie zawadzi, nie będzie gorzej jechał. przebijają na samych gniazdach w cewcezłooooooo szybko wymieniaj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-69566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 złooooooo szybko wymieniaj Wiem wiem, dlatego załatwiam krokowca i kable za jedyn zamachem. Tylko się jeszcze zastanawiam czy to cewka czy kable ale to już mi mechanik sprawdzi. Jak go odbiorę to sprawdze czy reset da mu do myślenia i czy pomoże to tej przepływce. Dzięki za pomoc Napisze jak będe wiedział coś więcej bo może ktoś kiedyś będzie miał podobną sytuację.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-69554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Hmmm, nie mam danych, jaki sygnał ma wychodzić z przepływki, sprawdź, czy na pinie B jest masa, na C +12V, a do A podłącz voltomierz i zobacz, jaki sygnał generuje przepływka i czy się zmienia po dodaniu gazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-69526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 W sumie o tym nie pomyślałem, dzięki zobacze w takim razie i napisze co wyszło [ Dodano: Pon Cze 14, 2010 19:11 ] Jeśli chodzi o wtyczke to wygląda na czystą. Sprawdziłem miernikiem i tak: C - pokazywało ok 14.3V (ale wiadomo tani miernik to mogą być małe przekłamania) B - była masa A - na wolnych obrotach ok. 4,68V przy mocniejszym przygazowaniu spadało do ok 3,5V Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/2/#findComment-69516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.