ja37 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Czujnik położenia wału unieruchamia silnik. On checkiem nie sygnalizuje, że zaraz pójdzie na urlop   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-68245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 No ok sądziłem, że jak zaczyna świksować to już coś wywala Wracając do przyczyn i teoretycznych scenariuszy tych wysokich obrotów. TPS - raczej odpada bo był wymieniony nie dawno; Krokowiec - być może kilka razy mi falowały a jak wiadomo czyszczenie nie zawsze pomaga; MAF - jeszcze nie wiadomo czy napewno coś z nią nie tak; Czujnik wału - może powodować takie zachowanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-68137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Nie, czujnik wału nie. A może musisz ustawić TPS? Powinny być fasolki, żeby nim pokręcić trochę. Chyba, że u ciebie nie ma. Ale pamiętam kumpel musiał regulować TPS, bo też mu wariował, tyle, że w c20ne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-68089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zobaczyłbym czy jest coś do regulacji tyle że musze najpierw troche pozdejmować bo przez reduktor żeby dostać się do przepustnicy musze zdjąć zbiorniczek wyrównawczy. Na jakiej zasadzie TPS podlega regulacji? Bo niestety będe musiał zrobić to trochę w ciemno z racji utrudnionego dostępu i braku możliwośc regulacji przy włączonym silniku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-68047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Jak masz taki, to lipa http://image.made-in-china.com/2f0j00CMAEOnwgkUpl/Throttle-Position-Sensor-TPS-Sensor-for-OPEL-HYUNDAI-NISSAN-SAAB-HOLDEN-KBT008-90541502-3517022600-226201F700-9181538-90530439.jpg Ale jak taki http://www.o-digital.com/uploads/2101/2205-1/TPS_Sensor_SA201_351.jpg to się da. Zobacz tam, gdzie sa śrubki jak masz fasolki, to da się obrócić. Fotki tylko poglądowe na szybko z googlarki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-68038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 O, już widzę, że masz inny, nieregulowalny....... Możesz pomierzyc oporności najwyżej. A-B - 4-9kilo B-C - zamknieta 1-3 kilo B-C - otwarta - 5-10kilo A-C - zapłon włączony - 4,9 - 5,1V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-68037 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 No tak coś nie kojażyłem, żeby sam potencjometr miał coś do regulacji. W takim razie pozostaje krokowiec ewentualnie jakieś inne zależności. Przepływka narazie nic nie zgłasza i się teoretycznie uspokoiła chodź i tak wydaje mi się, że Corsina troche gorzej przyspiesza. Pomierze tego TPSa tylko znajde najpierw dobry schemat podłączenia do ECU bo tak o dostepu raczej nie mam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-67762 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Daj maila, to ci podeślę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-67688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Odznaczyłem w profilu ukrywanie bo nawet nie wiedziałem, że jest zaznaczone Dziś zapalił mi się check w drodze z miasta i momentalnie zaczął przyszarpywać przy przyspieszaniu Do błędów, które były bo nie kasowałem ostatnio doszedł 22 czyli TSP więc jest teraz 68, 67, 44, 22 przy czym myśle, że 44 zniknie zaraz sam z racji nowych przewodów i tego kasowania po 20 uruchomieniach. Zastanawia mnie tylko, że znowusz jest 22 a wymieniałem potencjometr.... Swoją drogą wydaje mi się, że gdzie zasysa lewe powietrze bo przy mocniejszym przygazowaniu pojawia się dźwięk mocno wsysanego powietrza w okolicy dolotu i przepustnicy. Niejestem w stanie jednoznacznie określić czy taki był czy nie ale wydaje mi się, że jest głośniejszy niż wcześniej. Jest jakiś sposób na sprawdzenie tego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-67679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Jest sposób. Kupujesz samostart, albo bierzesz butlę po płynie do mycia szyb ze spryskiwaczem. Nalewasz benzyny. w butlę oczywiście Uruchamiasz silnik. I psikasz w "podejrzane" miejsca, czyli na wszystkich połączeniach dolotu za przepływka. Nawet na połączenie kolektora ssącego z głowicą. Jak podniesie obroty, to znalazłeś dziurę. Potencjometr - sprawdź kablologię, ale najpierw daj mi maila na pw, nie chce mi sie szukać, to dam ci schemata. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31118-b%C5%82%C4%85d-67-wysokie-obroty-biegu-ja%C5%82owego-szarpanie/page/5/#findComment-67669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.