Gość pawelkulawik Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Witam podejrzewam uszkodzony przepływomierz czy jest jakas metoda sprawdzenia go , np. poprzez pomiar czujnikiem itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babba Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 ja podepniesz pod techa to wszystko sprawdzisz:D A na jakiej podstawie twoje podejrzenia?? co si się z "korsze" twoim dzieje?? ;>   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Jakby był uszkodzony, to by wyszło na błędach. U ciebie sie da odczytać je bez techa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelkulawik Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Jakby był uszkodzony, to by wyszło na błędach. U ciebie sie da odczytać je bez techa. chodzi o metode hamulec-gaz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Tak, dokładnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 wtrace sie, wiadomo ze z elektryka roznie bywa. i nie zawsze komp rozpoznaje wszystkie bledy poprawnie, badz wcale... a co do przeplywki - jest jeszcze jedna, lopatologiczna metoda - odlaczyc i sprawdzic jak auto sie zachowuje i jak z moca. oczywiscie wtedy powinien zapalic sie blad...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 kicaj Ja u siebie też podejrzewam walniętą przepływkę w sumie to nawet mam od niej check (nr 67) i teraz zastanawiam się czy napewno jest z nią coś nie tak: http://forum.opel24.com/blad-67-wysokie-obroty-biegu-jalowego-szarpanie-vt49778,18.htm <- to mój temat Jeśli ją odłącze to jak powinien zachowywać się samochód żeby mieć pewność dobrze działającej przepływki? Teoretycznie spadek mocy prawda? U mnie jak zapali się check to naturalnie ECU przejdzie w tryb awaryjny ale nie wyczuwam braku mocy a jedyne co moge zaobserwować to, że potrafi troche szarpać. Nie jestem pewien czy to akurat jest powiązane bo mam jeszcze problem z obrotami i przewodami ale dokładniej opisane jest to w moim temacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 na forum bylo juz opisywane, zebym tylko nic nie sknocil w opisie. odpiecie przeplywki musi spowodowac pojawienie sie bledu przeplywki. auto wtedy przechodzi w tryb gdzie uzywa "wystandaryzowanych" map. gdy przeplywka dziala dobrze lub wzglednie dobrze to powinno byc odczuwalne pogorszenie parametrow silnika, gdy przeplywka jest walnieta to nie powinno spowodowac pogorszenie a nawet moze spowodowac poprawe odczuwalnych parametrow silnika. bez przeplywki auto moze chodzic tez "bardziej twardo" niech mnie ktos porawi jak glupoty napisalem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz31_1979 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam Też planuje sprawdzic przepływkę ale nie wiem jakie napięcie powinno byc na styku. Proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.