Gość kriso1920 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 EEE brak słow przejechalem 5 km i auto zgaslo tym razem pokazalo blad 0251 awaria pompy wtryskowej:( Na lawecie zostala u innego fachowca i bedzie wymienial sterownik Po co wymieniac koszta duze trzeba dobrze przelutowac,te sterowniki zle umiescili reaguja na cieplo silnika i drgania http://motoallegro.pl/item1174087160_sterownik_pompy_isuzu_1_7_opel_modul_corsa_astra.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-56020 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 (edytowane) Po co wymieniac koszta duze trzeba dobrze przelutowac,te sterowniki zle umiescili reaguja na cieplo silnika i drgania http://motoallegro.pl/item1174087160_sterownik_pompy_isuzu_1_7_opel_modul_corsa_astra.html Co było przyczyną twojego błędu p0251? jakie koszta naprawy? A jak się sprawuje autko po wymianie elektrozaworu u kolegi Grzesiek852? Po takim czasie wypadałoby się pochwalić dla forumowiczów to istotne Edytowane 20 Lipca 2011 przez adams4lta   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-397598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onyks45 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Co było przyczyną twojego błędu p0251? jakie koszta naprawy? A jak się sprawuje autko po wymianie elektrozaworu u kolegi Grzesiek852? Po takim czasie wypadałoby się pochwalić dla forumowiczów to istotne 600 zl wymiana sterownika pompy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-399700 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 600 zl wymiana sterownika pompy I od roku problem się nie powtórzył? Ja już mam 3 sterownik od kwietnia tego roku... Nie chcieli ci wmówić że masz do wymiany zatarty zawór SPV, pompa do roboty itp.?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-400051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darek5812 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 witam miałem cos podobnego spadek mocy raptownie dymienie i szok komputer pokazywał czujnik położenia wału i tu pies był pogrzebany po wymianie na włoski zamiennik normalnie asterka sie zachowuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-400952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 witam miałem cos podobnego spadek mocy raptownie dymienie i szok komputer pokazywał czujnik położenia wału i tu pies był pogrzebany po wymianie na włoski zamiennik normalnie asterka sie zachowuje No widzisz tobie pokazuje błąd wskazujący na czujnik położenia wału a u mnie jedyny jaki mnie dręczy co jakiś czas to p0251-sterownik albo zawór... Interesuje mnie czy ktoś robił coś więcej niż sterownik mając taki błąd jak ja. Pompiarze mówią zawsze to samo-"panie pompa do roboty!"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-401046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fan_dieseli Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 No widzisz tobie pokazuje błąd wskazujący na czujnik położenia wału a u mnie jedyny jaki mnie dręczy co jakiś czas to p0251-sterownik albo zawór... Interesuje mnie czy ktoś robił coś więcej niż sterownik mając taki błąd jak ja. Pompiarze mówią zawsze to samo-"panie pompa do roboty!" Rok temu miałem ten błąd na moment ale go zignorowałem bo auto jeździło-żadnych komplikacji nie odczułem,gdy błąd skasowałem już nie pojawiał się ponownie, aż do tego roku gdy auto nie odpalało. W sytuacji tegorocznej komputer błędów mi nie pokazywał i najpierw znajomy elektryk poprawił mi zimne luty w sterowniku ale pojeździłem miesiąc i znów stałem, wysłałem sterownik do profesjonalnego zakłdu niby i już starego sterownika nie naprawili bo się nie da stwierdzili i kupiłem u nich używke podobno wzmacnianą i jeżdzę na niej do dziś. Niestety potem auto nie chciało zawsze na dotyk odpalać gdy było zimne, mechanicy są teraz tacy że jak nie ma błędów to on nie wie co to może być i kasowali za kompa i rozkładali ręce, aż pewnego dnia wogóle nie odpaliłem, pomyśłałem że to pompa wtryskowa siadła (tak wiele osób mi to zasugerowało) ale pompiarz powiedział że to elektrozawór na pompie się zatarł na amen i po jego wymianie auto pali na dotyk gdy ciepłe/zimne. Zasugerował mi że sterownik mógł paść przez zacinający się wcześniej zawór, więc kwestia czy wymieniałeś u siebie ten zawór o którym wyżej piszesz, fachowo się nazywa SPV. Co do pompy Denso w naszym silniku 1.7 DTI Y17DT pompiarz u którego naprawiałem samochód, zajmuje się regeneracjami pomp od wielu lat, powiedział że nie spotkał jeszcze popsutej pompy i nie naprawiał ich w naszych silnikach bo są nie do zajechania co innego niż 2.0 oplowskie. Lecz od odebrania samochodu od tego pompiarza mam problem z brakiem mocy do około 2000 tys. obr. w szczególności na zimnym silniku lecz na ciepłym też to występuje. Wciskam pedał w podłoge a obroty bardzo ale to bardzo powoli rosną, kopyto dopiero jest gdy włączy się turbo. Błędów żadnych nie mam, przez telefon pompiarz zasugerował przepływkę ale podmieniłem ze sprawnego opla 2.0 DTI (te same numery katalogowe) i różnicy nie było, gdy u siebie odepnę wtyczkę to także żadnego kopyta nie mam, także wnioskuje że przepływka sprawna. Samochód nie kopci, pali na dotyk, przy wyższych prędkościach np. 140km/h kontrolka check się nie zapala, filtry wymienione, jakiegoś większego spalania także nie zauważyłem. Oczywiście samochód będę reklamował u pompiarza bo tak jest od samego odbioru lecz pojechał na wczasy i czekam na jego powrót. Jestem ciekaw co może być przyczyną, podejrzewam że przyczyna tkwi w zaworze SPV źle wkręcony, może popsuty, albo pompiarz coś źle złożył. Czytałem na tym i astry-g forum tematy o braku mocy ale ludzie rok czasu walczyli z brakiem mocy i sobie nie poradzili Poprzednicy w tym temacie coś piszą o jakimś elektrozaworze=czujnik cisnienia doladowania ?, <b> filio80</b> wymieniał chyba ten czujnik cisnienia doladowania i mu pomogło ale gdzie on dokładnie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-401487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mpajak Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Witam,wszystkie te objawy jakie opisujecie wskazuja na sterownik .pompy.Na komputerze nic nie bedzie widać a sterownik bedzie tak wariował.Winne są zimne luty,trzeba znależć kumatego elektryka ktory bedzie ,wiedział co zrobić .Jako długoletni użytkownik tego auta dodam tylko że elektryka w tym aucie to jakaś porażka:rozrusznik,zaraz .po roku alternator(spalil sie cały -wiec kupiłem nowy,wcześniej sterownik pompy.Dodam tylko że obserwacje poczyniłem na dwóch egzemplarzach w/w.pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-401488 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Nie dałem sobie wmówić że mam do wymiany SPV. Słyszałem że z czasem się zacina i potrafi popsuć sterownik pompy. Słyszałem też że wymianę tego zaworu można zrobić we własnym zakresie bo to P&P ale jak nie zamontuje go autoryzowany serwis to nie masz gwarancji... Problem w tym że zawór to ok 800-1000 zł a jego montaż wiąże się z wyjęciem pompy i warsztaty krzyczą od 800 zł w gorę za taką robotę... Kolejna sprawa to lejący nastawiacz kąta wtrysku TCV -wada tej pompy denso V5 Pilot że po jakimś czasie przepuszcza ropę pod ciśnieniem przez piny... Jedni mówią że wymiana wymaga kalibracji pompy a inni piszą że to jest przykręcone 2 imbusami, kiepski dostęp ale jest z kanału i wymiana ogranicza się do wyjęcia i włożenia nowego TCV - a kąt wtrysku reguluje elektronika a nie samemu śrubokrętem czy coś... Jeżeli chodzi o BOOST SENSOR - według mnie to ten zawór czarny plastikowy przykręcony nad pompą kluczem 10 jak dobrze pamiętam i wychodzą z niego dwa cienkie wężyki. Reguluje ciśnienie doładowania na podstawie innych parametrów: temperatura, ciśnienie atmosferyczne itp. Używka ok 100 zł a może pomóc. http://allegro.pl/show_item.php?item=1736847012 Jak byłem u mechanika dysponującego TECHEM to posprawdzaliśmy wszystko co się da i u mnie trzyma parametry więc nie wymieniałem. Ale kolega wyżej napisał że wymienił i rezultaty są czyli nie spróbujesz nie przekonasz się. Koszt niewielki a możesz to zrobić sam-gwarantuje. Ten model tak ma że raz zawija asfalt a po ponownym uruchomieniu jedzie bez emocji... sam się zastanawiam co jeszcze może mieć taki kaprys że losowo przydziela dodatkową moc Wiem jedno ten kto to znajdzie/zniweluje będzie bogiem użytkowników Y17DT Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez adams4lta   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-401645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fan_dieseli Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 adams4lta także masz problem z tym brakiem mocy do ~2000tys.obr. jeśli tak, to powiedz mi na ciepłym/zimnym silniku? U mnie to występuje zawsze na zimnym silniku, potem jak osiągnie temperature to jak ręką odjął. Dziś wykluczyłem że to przepływka, wsadziłem nową i nadal było to samo Mechanior sugeruje mi że to może być któryś wtryskiwacz przytkany i nie daje na zimnym silniku tyle paliwa co trzeba bo jest gęstsze. Sam nie wiem czego się tu chycić ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31986-brak-mocy-od-czasu-do-czasuserwis-bezradny/page/5/#findComment-402069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.