tomas-231 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam kolegów. Mam problem z turbiną. Dziś podczas jazdy zalączyła mi się żółta kontrolka samochodu z kluczem i turbina od tego momentu nie działała. Po zgaszeniu i odpaleniu samochodu wszystko było ok przez minutę, później znów zaczęła świecić kontrolka i turbina nie działała. I tak z 5 razy raz działała raz nie. Ostatnie 5km przejechałem bez zaświeconej kontrolki i turbina działała normalnie. Sprawdzałem poziom oleju i jest ok. Jak turbina by padła to chyba wogóle by nie działała. Możecie coś doradzić?? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33007-astra-g-20-dti-turbina/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Każdy nowy post i taka sama sytuacja, kierowca nie odczytuje błędu tylko wali od razu post na forum. Ja po woli zmywam się z tego forum, bo już te ciągłe przypominanie o odczytaniu błędów staje się uciążliwe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33007-astra-g-20-dti-turbina/#findComment-54171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ale przeciez Wy w sensie Ci ktorzy juz tu sa jakis czas piszecie zeby odczytywac bledy nie tylko jak sie blad wyswietli ale i wtedy kiedy go nie ma wiec nie wiem dlaczego Cie to az tak dziwi usunąłem zbędny cytat/daro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33007-astra-g-20-dti-turbina/#findComment-54149 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 najpierw szukajka nawet google wywali sporo na haslo kontrolka check czy temu podobne. Druga sprawa z takim zasobem informacji o motoryzacji to ja bym odrazu walil do mechanika bo tu i tak co drugie slowo dla tego kogos to bedzie niezrozumiale.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33007-astra-g-20-dti-turbina/#findComment-54146 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Dokładnie, nawet zwykłe sprawdzenie wydajności pompy vacum jest nie do wykonania w domowych warunkach, nie wspomnę pomiarze ciśnienia doładowania czy pomocnej w większości przypadków podmiany części na sprawne. Większość i tak jedzie do mechanika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33007-astra-g-20-dti-turbina/#findComment-54145 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ale przeciez Wy w sensie Ci ktorzy juz tu sa jakis czas piszecie zeby odczytywac bledy nie tylko jak sie blad wyswietli asterix, ale tomas-231, pisze ze mu się błąd wyświetlił to przecież trzeba w pierwszej kolejności go odczytać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33007-astra-g-20-dti-turbina/#findComment-54143 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geble Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Faktem jest że pierwsze co trzeba zrobić to odczytać powód zaświecenia kontrolki . Natomiast objawy które opisujesz sugerują problem z regulacją ciśnienia turbiny którym może być nieszczelność w układzie podciśnienienia lub zacierające się cięgno ograniczenia ciśnienia sprężarki .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33007-astra-g-20-dti-turbina/#findComment-410962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daroo666 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Mam problem z kontrolką check engine. Gdy jadę na 4 biegu i obroty osiągną 3000obr. to załącza się ta kontrolka i tak samo jest na 5 biegu jak wskazówka licznika będzie na 120km/h ,żeby zgasić kontrolkę trzeba wyłączyć silnik na jakieś parę sekund i kontrolka już nie świeci.Nie mam pojęcia jak to zlikwidować czyściłem zawór Vac i zawór EGR wymieniłem przepływomierz na nowy i dalej się tak dzieje.Ma ktoś jakiś pomysł co można jeszcze zrobić Z góry dziękuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33007-astra-g-20-dti-turbina/#findComment-414585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 jesli na wysokich biegach przy depnieciu auto sie rozpedza i wywala blad to zapewne problem z przeladowaniem. Albo problem z elektorzaworkiem, gruszką przy turbo lub zawiasem zaworu WG w turbinie. Przeladowanie musi trwac pewien czas by go ECM odnotowal bo overbost na ułamku sekundy jest rzecza noirmalna i ecm na to nie reaguje. Wnoskuje to z twojego opisu ale podglad parametrow oraz odczytanie bledow powinno sprawe wyjasnić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33007-astra-g-20-dti-turbina/#findComment-414597 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.