Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukuję schemat i opisy układu paliwa od zbiornika do pompy wtryskowej do Astry II G 2.0 DTI.

Mam problem podczas jazdy (pow. 2000 obr/min) zapala mi się "czek" samochód traci moc,. po zdięciu nogi z gazu gaśnie kontrolka awarii silnika wtedy pracuje normalnie a po osiągnięciu 2000 obrotów jest ten sam problem.

Proszę o szybką pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33084-uk%C5%82ad-paliwa/
Udostępnij na innych stronach

Kolego od zbiornika do pompy biegnie zapewne wąż przelewowy skąd pomysł że to układ paliwowy???

 

Po opisie można wywnioskować że cos nie bangla z turbosprężarką która to po 2k rpm powinna się włączyć lepiej odczytaj błędy bo tak to możesz wróżyć co padło

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33084-uk%C5%82ad-paliwa/#findComment-53453
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod kompa, odczytaj błędy a potem użyj szukajki dużo jest tematów o tym problemie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33084-uk%C5%82ad-paliwa/#findComment-53395
Udostępnij na innych stronach

Samochód był pod komputerem i stwierdzili że to pompa paliwowa lecz to nie jest przyczyną bo jeżdżę z tym problemem ponad rok czasu. Przekładane były zaworki podciśnieniowe z drugiego auta, przepływomierz powietrza, zawór AGR, turbosprężarka była sprawdzona i problem jest ten sam przez to szukam przyczyny w układzie paliwowym.

Na stacji twierdzą, że przyczyna może tkwić w pompie wtryskowej ale wydaje mi się że do tej pory już by się rozsypała.

 

Wydaje mi się, że przyczyną jest jakaś błahostka która może znajdować w odcinku od zbiornika do pompy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33084-uk%C5%82ad-paliwa/#findComment-53280
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Samochód był pod komputerem i stwierdzili że to pompa paliwowa lecz to nie jest przyczyną bo jeżdżę z tym problemem ponad rok czasu. Przekładane były zaworki podciśnieniowe z drugiego auta, przepływomierz powietrza, zawór AGR, turbosprężarka była sprawdzona i problem jest ten sam przez to szukam przyczyny w układzie paliwowym.

No przecież pompa paliwa należy do układu paliwowego-to w czym rzecz :shock:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33084-uk%C5%82ad-paliwa/#findComment-53042
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak , zdejmij przewód przelewowy z wtrysków ( ten który wchodzi do pompy wtryskowej ) zatkaj króciec w pompie - aby się nie zapowietrzyłą ( palcem ) i odpal silnik , jeśli nie poleci paliwo z przelewów - to masz ten sam problem co u mnie - póki co też nie mam pomysłu jak go rozwiązać wychodzi na to że nie działa czujnik ciśnienia paliwa w pompie , ale nie wiem jak go zlokalizować u mnie wywala błąd p0190 .

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/33084-uk%C5%82ad-paliwa/#findComment-52640
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności