Skocz do zawartości

Układ Paliwa


Gość Lupek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukuję schemat i opisy układu paliwa od zbiornika do pompy wtryskowej do Astry II G 2.0 DTI.

Mam problem podczas jazdy (pow. 2000 obr/min) zapala mi się "czek" samochód traci moc,. po zdięciu nogi z gazu gaśnie kontrolka awarii silnika wtedy pracuje normalnie a po osiągnięciu 2000 obrotów jest ten sam problem.

Proszę o szybką pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego od zbiornika do pompy biegnie zapewne wąż przelewowy skąd pomysł że to układ paliwowy???

 

Po opisie można wywnioskować że cos nie bangla z turbosprężarką która to po 2k rpm powinna się włączyć lepiej odczytaj błędy bo tak to możesz wróżyć co padło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód był pod komputerem i stwierdzili że to pompa paliwowa lecz to nie jest przyczyną bo jeżdżę z tym problemem ponad rok czasu. Przekładane były zaworki podciśnieniowe z drugiego auta, przepływomierz powietrza, zawór AGR, turbosprężarka była sprawdzona i problem jest ten sam przez to szukam przyczyny w układzie paliwowym.

Na stacji twierdzą, że przyczyna może tkwić w pompie wtryskowej ale wydaje mi się że do tej pory już by się rozsypała.

 

Wydaje mi się, że przyczyną jest jakaś błahostka która może znajdować w odcinku od zbiornika do pompy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Samochód był pod komputerem i stwierdzili że to pompa paliwowa lecz to nie jest przyczyną bo jeżdżę z tym problemem ponad rok czasu. Przekładane były zaworki podciśnieniowe z drugiego auta, przepływomierz powietrza, zawór AGR, turbosprężarka była sprawdzona i problem jest ten sam przez to szukam przyczyny w układzie paliwowym.

No przecież pompa paliwa należy do układu paliwowego-to w czym rzecz :shock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak , zdejmij przewód przelewowy z wtrysków ( ten który wchodzi do pompy wtryskowej ) zatkaj króciec w pompie - aby się nie zapowietrzyłą ( palcem ) i odpal silnik , jeśli nie poleci paliwo z przelewów - to masz ten sam problem co u mnie - póki co też nie mam pomysłu jak go rozwiązać wychodzi na to że nie działa czujnik ciśnienia paliwa w pompie , ale nie wiem jak go zlokalizować u mnie wywala błąd p0190 .

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności