Gość xflash Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 11 przy spokojnej jeździe też jest zbyt wysokie , 8-9l powinna palić oczywiście, że tak. Wiadomo, teraz zima trudne warunki jazdy to też więcej zwykle samochody palą, ale gdy jest wiosna/lato/jesień to silnik 1.6 nie powinien palić więcej niż 10 -przy normalnej jeździe. A tym bardziej nie jest normalne spalanie 12 zarówno na trasie jak i w mieście (a miasto czasami wychodzi u mnie do 14). Przy 16 nie ma ekonomicznie sensu posiadanie instalacji LPG.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tobias26 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 11 przy spokojnej jeździe też jest zbyt wysokie , 8-9l powinna palić oczywiście, że tak. Wiadomo, teraz zima trudne warunki jazdy to też więcej zwykle samochody palą, ale gdy jest wiosna/lato/jesień to silnik 1.6 nie powinien palić więcej niż 10 -przy normalnej jeździe. A tym bardziej nie jest normalne spalanie 12 zarówno na trasie jak i w mieście (a miasto czasami wychodzi u mnie do 14). Przy 16 nie ma ekonomicznie sensu posiadanie instalacji LPG.Masakra jakbym mial takie spalanie to wolałbym sprzedac samochód i kupić Diesla . Moja skorupke też czasem muli na Lpg ale samo przechodzi na 42 L ostatnio przejechalem 437 km więc tragedii nie ma z tym ze gaz tankowałem na innej stacji niż zwykle   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość [email protected] Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam, odgrzewam temat. Cos zaradziłes z tym duzym spalaniem i benzyny i lpg? mam dokladnie to samo, dokladnie to samo spalanie i objawy. Ponadto czasem mam wrazenie ,jakby lepiej szła.ale wiekszosc czasu lipa.Wszystko to zaczeło sie nagle z dnia na dzien. moze jakies czujniki?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zebredee1 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Wiem, że temat już stary ale też mam te same objawy z moim C14NZ w Aśce combi i mam nadzieję że ktoś coś zasugeruje. Zmieniłem już świece, czujnik temp. wody, czujnik położenia przepustnicy, krokowy, rozrząd z pompą, uszczelkę głowicy + planowanie, nowy reduktor LPG i filtry, płyny i rurę dolotu, ogarnąłem podciśnienia no i w ogóle wszystko doprowadzałem do należytego porządku ale nadal ją zamula. Mam wrażenie że lepiej radzi sobie zanim się nagrzeje a potem trochę gorzej. Do 3 tyś obrotów jeszcze jakoś tam jedzie a dalej już wymięka, bardziej odczuwalne przy obciążeniu, nawet jadąc na pusto pod niewielkie wzniesienie. To samo na benie i eLPeGu, spalanie też raczej zbyt duże 11 litr gazu/ 8-9 litr benzyny. Myślę nad wymianą przepustnicy a dalej to już kończą mi się pomysły pomocy!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.