Skocz do zawartości

Opel astra 1.6 8v duże spalanie gazu


Gość damiano650

Rekomendowane odpowiedzi

11 przy spokojnej jeździe też jest zbyt wysokie

, 8-9l powinna palić

oczywiście, że tak. Wiadomo, teraz zima trudne warunki jazdy to też więcej zwykle samochody palą, ale gdy jest wiosna/lato/jesień to silnik 1.6 nie powinien palić więcej niż 10 -przy normalnej jeździe. A tym bardziej nie jest normalne spalanie 12 zarówno na trasie jak i w mieście (a miasto czasami wychodzi u mnie do 14). Przy 16 nie ma ekonomicznie sensu posiadanie instalacji LPG.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

11 przy spokojnej jeździe też jest zbyt wysokie

, 8-9l powinna palić

oczywiście, że tak. Wiadomo, teraz zima trudne warunki jazdy to też więcej zwykle samochody palą, ale gdy jest wiosna/lato/jesień to silnik 1.6 nie powinien palić więcej niż 10 -przy normalnej jeździe. A tym bardziej nie jest normalne spalanie 12 zarówno na trasie jak i w mieście (a miasto czasami wychodzi u mnie do 14). Przy 16 nie ma ekonomicznie sensu posiadanie instalacji LPG.
Masakra jakbym mial takie spalanie to wolałbym sprzedac samochód i kupić Diesla . Moja skorupke też czasem muli na Lpg ale samo przechodzi na 42 L ostatnio przejechalem 437 km więc tragedii nie ma :drunk: z tym ze gaz tankowałem na innej stacji niż zwykle

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, odgrzewam temat. Cos zaradziłes z tym duzym spalaniem i benzyny i lpg? mam dokladnie to samo, dokladnie to samo spalanie i objawy. Ponadto czasem mam wrazenie ,jakby lepiej szła.ale wiekszosc czasu lipa.Wszystko to zaczeło sie nagle z dnia na dzien. moze jakies czujniki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Wiem, że temat już stary ale też mam te same objawy z moim C14NZ w Aśce combi i mam nadzieję że ktoś coś zasugeruje. Zmieniłem już świece, czujnik temp. wody, czujnik położenia przepustnicy, krokowy, rozrząd z pompą, uszczelkę głowicy + planowanie, nowy reduktor LPG i filtry, płyny i rurę dolotu, ogarnąłem podciśnienia no i w ogóle wszystko doprowadzałem do należytego porządku ale nadal ją zamula. Mam wrażenie że lepiej radzi sobie zanim się nagrzeje a potem trochę gorzej. Do 3 tyś obrotów jeszcze jakoś tam jedzie a dalej już wymięka, bardziej odczuwalne przy obciążeniu, nawet jadąc na pusto pod niewielkie wzniesienie. To samo na benie i eLPeGu, spalanie też raczej zbyt duże 11 litr gazu/ 8-9 litr benzyny. Myślę nad wymianą przepustnicy a dalej to już kończą mi się pomysły ;/ pomocy!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności