Gość kosa23 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam serdecznie pytanie moje jest takie, jak zablokować wał w calibra2.0i ? Może ktoś mi podpowie bo szukałem blokady na skrzyni biegów i nic tam nie znalazłem dzięki z góry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Jedynka i hamulec.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/#findComment-30178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kosa23 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Rozumiem że hamulec nożny, a jeszcze jedno pytanko jak ustawić tłoki po przykręceniu głowicy? chodzi konkretnie o rozrząd   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/#findComment-30173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Zewnętrzne maja być w górze. A najlepiej patrz na znak na kole pasowym wału. I tak według niego bedziesz ustawiać rozrząd. Tylko najpierw upewnij się, czy koło się nie przesunęło na gumie, raz miałem taki przypadek. A jak jedynka i hamulec nie pomoze, to możesz spróbować inacze, na przykład wykręcic jedna śrubę trzymającą docisk i wsadzić tam cos twardego, na przykład imbus, żeby się zaparł o obudowę skrzyni. A powiedz, po co chcesz blokować wał? Do wymiany rozrządu starczy samo koło pasowe odkręcić na 4 imbusy jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/#findComment-30165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kosa23 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Nie bo szukam winnego awari silnika, Stało się to rano przed wyjazdem do pracy, wsiadam i czuje że przerywa jakby na wszystkie gary nie palił po paru sekundach coś zaczęło stukać jakby tłok o zawory. Po odkręceniu obudowy paska rozrządu stwierdziłem że jest za luźny. Chociaż objawy są typowe dla panewki ale stukanie byłoby na dole silnika i w sumie nie wiem co robić ,myśle że pasek przeskoczył i nie pali na wszystkie gary   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/#findComment-30079 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kosa23 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Więc co sądzicie o moim problemie bym był wdzięczny za podpowiedzi czego jeszcze szukać. Dzisiaj zakupiłem napinacz i pasek i jutro będę zmieniał bo pasek kategorycznie przeskakuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/#findComment-29494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 c20ne nie stuka zawotami w tłok, chyba, że zjechałes głowice ponad 1,5mm? Jeśli jestes pewny, że pasek przeskakuje, to pewnie dlatego słyszysz stukanie(jakies spalania stukowe)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/#findComment-29300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kosa23 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 No tak słysze stukanie przy wysokich obrotach z prawej strony, narazie zamierzam zmienić pasek i naciągacz bo pasek ewidentnie przeskakuje czyli o zawory nie muszę się martwić? A głowica nie wiem czy jest zjechana bo nie wiem ile ma wynosić prawidłowy rozmiar i tolerancja narazie pobawie się z zapłonem i napiszę co się dzieje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/#findComment-29289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Głowica ma nominalna wysokość 96mm. Z zapłonem się nie pobawisz bez regulowanego koła rozrzadu, albo ecumastera. Nic się o zawory nie martw, u mnie pasek zgubił zeby i nic sie nie stało na mixie z głowica 18E i wałkiem z 16SH. Zrób porzadek z paskiem i słuchaj.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/#findComment-29273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kosa23 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 A co to jest ten ecumaster? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35414-problem-z-zablokowaniem-wa%C5%82u/#findComment-29078 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.