ja37 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Pomierz krzywki u siebie i na tamtym to bedziesz wiedział. To mam rysować czy nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariox30 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 znalazłem 2 wałki jeden za 80 zł i 2gi od tego gościa co kupowałem całą elektrykę i kompa za 40 zł w tygodniu powinien być. Jak możesz bardzo proszę o rysunek zawsze lepiej jak będzie ten sam wałek. kupię odrazu jeszcze uszczelkę pompy oleju i chyba to to : http://moto.sklep.pl/result1.php?res=1&atg=18659998&art=784867&gen=132&gru=203010000&towkod=262376&zdj=1&km=0&typ=1786&wsk=O&lang_id=PL i simering pompy oleju : ten ? http://allegro.pl/simering-uszczelniacz-walu-korbowego-opel-38x50x8-i1335681588.html wałek już mam ale z pracy wracam o 17tej i na razie nie dam rady tego zrobić - zimno i brak prądu w garażu coś mówiłeś o rysunku ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariox30 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Panowie wielkie dzięki za pomoc - dziś wreszcie byłem u kumpla w garażu walczyliśmy od 11tej do wieczora - wałek wymieniony , naprawione 4 zerwane gwinty od pokrywy zaworów, i parę małych pierdół - wreszcie pozbyłem się kodu 94:) - lanos dostał nowe życie bo fajnie jedzie, nie muli nie szarpie ale żeby nie było tak różowo po drodze zaświeciła się kontrolka kod 31 i 61 nie mam pojęcia co to oznacza - sprawdzałem już na zgaszonym silniku 31 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 61 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie wymieniłem filtr paliwa ale co to ma wspólnego ? chyba nic - i jeszcze jedno pytanie - zrobiłem taki "trójnik " zamontowany jest do wychodzącego grubego węża z chłodnicy do bloku - termowłącznik z poloneza na 87C chyba ma wł. wentylator - nie wiedziałem jak to podłączyć - masa jest stała a 12V dalismy z aku i na termowłącznik - po osiągnięciu 87C idzie 12V i wł. wentylator ? dobrze będzie pozdrawiam i z góry dzięki za odp.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 61 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcieTakie małe czarne pudełeczko kolo 4 gara od strony ssącej, może wtyczki nie zalozyłeś. i jeszcze jedno pytanie - zrobiłem taki "trójnik " zamontowany jest do wychodzącego grubego węża z chłodnicy do bloku -Znaczy do czego jest ten trzeci wąż? 87* będzie źle, szukaj lepiej czujnika na 95*. Takie miały poldki, sam taki mam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariox30 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 źle się wyraziłem -nie trójnik rurka z czujnikiem ale on jest na ok 92C to będzie dobrze tylko dam na wentylator 12V a przez czujnik będzie szła masa i będzie git. a tego pudełeczka nie ma ale dlaczego nie było wcześniej tego błędu 61 ? jak to się dokładnie nazywa ? poszukam to tego wtyczki wiązka z calibry to na pewno miała ? nie wiem jak dodać fotkę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac408f77ec4c8427.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 choćby tak: http://forum.opel24.com/umieszczanie-zdjec-na-forum-instrukcja-vt25686.htm#221874   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Szukaj czerwonej dwupinowej wtyczki. Zawór wyglada tak: Uploaded with ImageShack.us   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariox30 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 czy ten elektrozawór może być taki ? http://allegro.pl/elektrozawor-opel-vectra-valibra-astra-inne-i1387505393.html wtyczka najprawdopodobniej jest zaraz idę pod blok zobaczyć - a skąd mam wpiąć te przewody gumowe ? na ten zaworek ? dzięki bo bez waszej pomocy byłbym w czarnej d byłem zobaczyć jest faktycznie za kolektorem czerwona wtyczka na 2 piny - po zapaleniu auta nie świeci błąd - może ktoś ma taki elektrozawór albo będzie pasował ten z allegro ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Ja mam z astry ML 2.8. Upewnij sie co do kształtu wtyczki, czy jest prostokątna czy zaokrąglona. Bo były 2 rodzaje tych elektrozaworów. Mój jest na zaokrągloną wtyczke. Wężyki - jeden do filtra węglowego, drugi do króćca przy przepustnicy, tuz obok podlączonego podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariox30 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 dziękuje wszystkim za pomoc a w szczególności koledze ( ja37 ) lanosik już śmiga jak nowy - nie ma żadnych błędów -nie szarpie nie gaśnie - założyłem ten czujnik opar paliwa - ma cały wydech 55m i stożek z dolotem zimnego powietrza . będzie jeszcze powerCap. Jak robicie swapa to tylko z oryginalnym kompem bo szkoda nerwów .pozdrawiam i do zobaczonka na jakimś spocie acha mam do sprzedania czujnik położenia wału C20xe i czujnik opar paliwa po 40 zł http://allegro.pl/czujnik-polozenia-walu-opel-c20xe-i1460028670.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.