Skocz do zawartości

problem z odpalaniem na zimnym silniku astra II 2.0 DTI


Gość czaki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Mam problem z odpalaniem Astry II na zimnym silniku, problem pojawia się przy temperaturach minusowych. Auto jest po wymianie świec żarowych(NGK), akumulatora(74A)

Robiony był regulator napięcia oraz alternator, rozrusznik też jest ok Stał juz u 3 mechaników i żaden nie doszedł co jej dolega. Mówią, że wszystko jest dobrze zrobione. Czy możliwe, że mam za mały akumulator??Jak biorę akumulator do domu to rano odpala mi bez problemu.

 

nie piszemy caps lockiem, robertnet

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możliwe, że mam za mały akumulator

?

możliwe , że Twój akumulator jest po prostu złomem , mimo ,że jest nowy , jaka to firma ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek22

A jakie masz ładowanie na odpalonym silniku? powinieneś mieć 13.7-14.5, Z i bez obciążenia(światła, dmuchawa itp)

A może filtr paliwa;P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zlotyorzech

Diesel potrzebuje kopa, a na mrozie akumulator traci sporą część mocy. Latem niedoładowany nawet ruszy, zimą niestety. Sprawdź napięcie ładowania, doładuj baterie prostownikiem jeśli jeździsz krótkie odcinki, a zimą dużo więcej prądu potrzeba: światła, ogrzewanie szyb, radio, nawiew... Nie zdąży się doładować. Ciepły z domu ma wystarczająco siły, zmarznięty nie daje rady. Choć mawiają, że sprawna bateria nawet na -20 odpali, to jednak nie zawsze tak jest. Sprawdź też ubytek prądu na postoju, ile A ciągnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator firmy jest Eurostar. Pragnę jeszcze dodać gdy jest więcej niż -6 stopni wskazówki przy odpalaniu silnika kręcą się w drugą stronę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskazówki przy odpalaniu silnika kręcą się w drugą stronę

jakie wskazówki ?? http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/shocking.gif

 

Akumulator firmy jest Eurostar.

to wiele wyjaśnia , parametry takich akumulatorów trzeba dzielić na pół i wtedy będą w miarę wiarygodne

a na mrozie

akumulator traci sporą część mocy

 

więc masz mniej więcej taki prąd rozruchowy jak na aku do malucha ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator firmy jest Eurostar. Pragnę jeszcze dodać gdy jest więcej niż -6 stopni wskazówki przy odpalaniu silnika kręcą się w drugą stronę

Jak wskazówki lecą w drugą stronę przy odpalaniu to masz słaby akumulator. Mam to samo i często muszę go doładowywać (właśnie teraz na noc wyjąłem go aby podładować).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności