Gość marcino1983 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam. Chce sam wymienic chłodniczke oleju. Moze ktos z was wie jak bedzie szybciej i wygodniej: -czy odkrecic te 4 srubki trzymające chlodniczke -czy moze lepiej wygodniej bedzie odkręcic caly filtr oleju wraz z chlodniczka a po wyjęciu odkrecic chlodniczke od filtra? Jesli ktos sie orientuje to prosze o pomoc. Czy na cos trzeba uwazac przy tej wymianie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcino1983 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Wczoraj wymieniłem chłodniczke na nową oryginalną, przepłukałem układ chłodzenia 2 razy wodą destylowaną ze środkiem do rozpuszczenia oleju, zalałem nowy płyn no i nadal mam olej w zbiorniczku wyrównawczym. Czy ten olej jesczze przez jakis czas sie bedzie tam zbieral?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Czy ten olej jesczze przez jakis czas sie bedzie tam zbieral? Raczej tak, oleju/jego pozostałości z układu chłodzenia tak zaraz się nie usunie. Jeśli wymieniłeś chłodniczkę to wszystko powinno być ok. Myslę, że za jakiś czas to się unormuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość password Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 prawdopodobnie niepotrzebnie wpakowałeś kilkaset zł. w wymianę , trzeba było dokładniej przewertować internet albo zapodać temat tutaj . jeśli po wymianie w/w chłodniczki dalej masz olej to ja obstawiam na 90% tzw. oringi pod wtryskami czy jak to tam inni nazywają bez znaczenia , ja to przerabiałem i też wpakowałem niepotrzebnie 500zł , wymiana ,,,,uszczeleczek"""" pod wtryskami załatwiła sprawę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcino1983 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 temat poruszalem na tym forum, w dodatku podjechalem do 2 serwisow polecanych na tym forum i mowili ze najczesciej to chlodniczka. przeczyszcze uklad jeszcze kilka razy i zobaczymy jak bedzie. a z tymi wtryskiwaczami to jak sprawa wyglada? jak cenowo i czy wymiana nie jest zbyt trudna?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Rozgrzej samochód na maxa do włączenia się wentylatora i patrz wtedy co wplywa do zbiorniczka. Przypuszczam że w chłodnicy napewno masz jeszcze troche syfu nawet jak płukałeś. Poprostu zagrzej go na maxa kilka razy (włączenie wentylatora) wtedy ewentualna oleista maź w chłodnicy i układzie chłodzenia się się rozgrzeje i trafi do zbiorniczka. Co do jak piszecie "oringów" to trzeba zdemontować całą głowicę. Tak na dobrą sprawę głowicę muszą robić fachowcy w zakładzie do głowic gdzie mają doświadczenie z takimi głowicami, dlatego że niektórym nawet nie przyszłoby pewnie do głowy że to miejsce (obsady) w którym siedzi wtryskiwacz jest demontowalne i osadzone na usczelniczach (oringach). "Operacja" kosztowna. Myślę że założe temat w którym przedstawię orientacyjne koszty części.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 mogę przesłać kopię faktur   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcino1983 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Chyba to jednak byla wina chlodniczki. Po kilku plukaniach w ciagu tygodnia oleju w zbiorniczku juz prawie nie ma. Jak wylewam wode po plukaniu to jest taka troche brudna ale z kazdym lukaniem czysciejsza. Dzis jeszcze raz wyplukam i zaleje plyn. Mam nadzieje ze olej juz mi sie w zbiorniczku nie pojawi:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 A czy rozgrzałeś go na postoju tak do włączenia się wentylatora?. Dlatego upieram się przy tym bo wówczas jest wyższa temperatura o te kilka (może kilkanaście) stopni a właśnie w tej wyższej dopiero wychodzi co i jak.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emczyk Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Chyba to jednak byla wina chlodniczki. Czy to wina chłodniczki to sie okaże - pojezdzisz zobaczysz. pinio-78 i marceli szpak to starzy znawcy tego silnika :wink:i dobrze ci radzą. Ja mam tylko jedno pytanie jaki jest przebieg auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.