Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 arek, raczej nigdy nie wymieniałeś świec w dtlu bo właśnie nic się nie ciągnie na siłę tylko tak gdzie jest takie "chropowate" i są nacięcia ściska się w tym miejscu żeby zatrzaski puściły.Jak jeden kapturek zdjąłem i wiedziałem jak to z resztą nie było już problemu. Poza tym w dizlu zapłon jest samoczynny i nie ma znaczenia jak założymy przewody"brak kolejności zapłonu tak jak w przypadku aut benzynowych z zapłonem iskrowym" Klucze do świec sa generalnie dwa....na żarowe jest mniejszy i jest to 10 jak pamiętam.Jak będę w domu to zobaczę i Ci guniak, odpisze. A świece polecam tylko i wyłącznie BERU które Opel stosuje jako część oryginalną.Ja na allegro za 4 sztuki z przesyłką płaciłem ok 190 zł bylem przekonany ze koledze chodzi o wymiane swiec w benzyniaku patrzac na jego silnik 1,6 bylem przekonany ze to benzyna No i miałeś racje :lol2: Przecież to benzyniak Maniakopel napisał o ściąganiu przewodów ze świec w DTLu i o świecach BERU więc ja automatycznie też napisałem o dieslu W tej sytuacji klucz do odkręcania to nie będzie 10 tylko większy Przeglądałem link do strony ze świecami NGK i zastanawiałem się dlaczego link jest do świec do benzyniaka....no to już wszystko jasne!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 NIezła "kaszana" nam wyszła:P jak nie patrzyłem że to 1.6 8v ale napisano o "kapturkach" i od razu sądziłem że chodzi o te w DTLU No ale wykład na temat DIZLA poszedł hehe fool, to ten twój znajomy nieźle przepłacił....zobacz sam kupowałem od tego gostka: http://www.allegro.pl/item209193039_swiece_zarowe_beru_opel_2_0_di_dti_2_2_dti.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Oj chłopaki ale napędziliście mi stracha 190 zł za świece Teraz muszę iść do spowiedzi.Za świece do Una (iskra) płaciłem po ok 7 zł.A te kapturki nie chciały mi zejść za pierwszym razem a są zabudowane w głąb d świec.A klucz to czuba 16 ,tak piszą w ksiażce Ale dzięki za wykład w sprawie dizli   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 No ja też myślę, że benzyna   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 POZDRAWIAM WSZYSTKICH. OD KILKU DNI POSIADAM ASTERKĘ Z SILNIKIEM 1,6 ECOTEC I CHCIALBYM WYMIENIĆ ŚWIECE ALE JAKO LAIK MAM Z TYM PROBLEM TZN. Z UMIEJSCOWIENIEM TYCH SWIEC.ODKRĘCILEM POKRYWĘ ALE TAM JEST JAKIŚ MODUŁ NIE MA KABLI WYSOKIEGO NAPIĘCI POPROSTU NIC NIEMA .MAM DUŻĄ PROŚBĘ POMÓŻCIE BIEDAKOWI!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Bo masz listwę z cewką, musisz ją zdjąć i ukażą sie świece   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.