Gość Przemo1404 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam! Po 3-dniowej walce jestem już po wymianie silnika (w tarym rozsypały się tłoki i korbowód); pozostała tylko mi wymiana rozrządu. Ale do tematu. Podczas próby pierwszego palenia silnik miał trudności z załapaniem. Dopatrzyłem się że przez omyłkę nie dokręciłem masy na przepustnicy . Po korekcie silniczek odpalił, wszystko cacy , tylko wystąpiły mi dwa błędy: *0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza *1120 Uszkodzenie korpusu przepustnicy - nieszczelności Podejżewam że ten drugi to podczas braku masy wyskoczył, gorzej z tym pierwszym. Czy może to z powodu zmiany silnika i innych dodatków? Co o tym sądzicie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 A zresetuj komputer i odpal i jeszcze raz błędy obadaj. Brak masy może rózne dziwne błędy nam pokazać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/#findComment-14111 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo1404 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 W błędami już sobie poradziłem , obecnie mam inny problem. Wczoraj wieczorem zmieniłem rozrząd, niby wszystko dobrze, cechy no kołach się ładnie układały, pozmieniałem pompe, napinacz i dwie rolki i co . Silnik nie chce odpalić, wychodzi jak by nie miał sprężania. Zastanawiam się czy jekoś przez pomyłkę przekręciłem wał i zawory się pogieły. Co mam robić? Zamierzam wyjąć swiecę z pierwszego cylindra i kręcąc wałem ustawić tłok w położeniu GMP, poczym założyć pasek zębaty i próbować odpalić. Czy to dobra droga, czy czeka mnie zwalenie głowicy i jej remont   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/#findComment-13986 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Najpierw posprawdzaj, czy wszsytko dobrze podłączyłeś - elektryka. jak ok, to możesz spróbować ustawić jeszcze raz rozrząd, ale nie sądze, żebys znaki pomylił....... Jak nic nie znajdziesz, to zmierz kompresję, na pomiarze wyjdzie, czy zawory dostały.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/#findComment-13978 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo1404 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Elektryka podpioęta, obydwa czujniki są podłączone, kompresja też jest bo sprawdzałem, tylko mam taką wątpliwość bo lewo koło rozrządu po ustawieniu cech i po zdjęciu paska swobodnie kręciło sie lekko w jedną i w drugą stronę, prawe było bez ruchu. Czy to normalna sytuacja   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/#findComment-13973 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Po opisie sądzę, że ścięło ci kołek ustalajacy i śruba trzymająca koło sie poluzowała. Jeśli kompresja ok(dziwne, bo jak koło ssącego wałka luźne, to któreś 2 zawory powinny być otwarte), to sprawdź mocowanie koła rozrządu wałka ssącego(wykręć śrubę i lookaj kołek) i dopiero poskręcaj jak ma być i zakładaj rozrząd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/#findComment-13970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo1404 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zrobie jak mówisz ale dopiero w poniedziałek, bo zaraz mam wyjazd . Napisz późnie co z tego wyszło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/#findComment-13966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Oby ci nie pokrzywiło zaworów.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/#findComment-13961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo1404 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Podejżewam ze jednak tak ale wrazie coś mam drugą głowicę ze starego silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/#findComment-13784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Przy okazji rozrzadu sie zorientuj, czy nie musisz koła pasowego zmieniać, w tych silnikach z początków produkcji był błąd w obliczeniach, złe było dolne kolo rozrządu i pasek krzywo chodził i się szybko kończył. W nowszych już to poprawili, ale koła na wale sa do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37230-b%C5%82%C4%99dy-po-wymianie-silnika/#findComment-13766 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.