Skocz do zawartości

Eksploatacja Astry J ( IV )


Rekomendowane odpowiedzi

Gość huri_khan

Witam,

 

Czy również macie problemy z migającym wyświetlaczem konsoli centralnej? Zauważyłem, że ekran zaczyna "skakać i migać" kiedy telefon podłączony jest przez bluetooth i ktoś do mnie dzwoni.

 

pozdrawiam

 

Problemem jest położenie telefonu. Spróbuj telefon mieć na siedzeniu pasażera a nie na środkowej konsoli. Podczas zmiany nadajnika telefon łapie częstotliwości i ekran skacze.

 

P.S. Ustaw telefon sztywno na 3G o ile twój model obsługuje. Na gwarancji to z tym nic nie zrobią (mogą powiedzieć żebyś na telefon założył ekran :) )

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/11/#findComment-396257
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Mam takie pytanie dotyczące klimatyzacji. W deszczowy dzień gdy nie używam klimatyzacji występuje zjawisko parowania szyb, i to jest normalne. Po włączeniu klimy , za moment szybki są przejrzyste. Ale występuje u mnie takie zjawisko, że, jak zaparują mi szyby, w deszczowy dzień i mam wyłączona klimę, temperatura na obu pokrętłach jest na minimum to co jakiś czas leci z kratek zimne , osuszone powietrze, tak jakby z klimatyzacji. Jest wyraźnie chłodniejsze niż normalne i suche bo szyby natychmiast odparowują. To pozytywne zjawisko. Dodam, że trwa to kilkanaście sekund i przestaje. Jakby lkima włączała sie sama, reagując na zaparowane szyby... Dioda włączenia klimy się nie zaświeca. Czy ktoś zauważył takie zjawisko?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/11/#findComment-398994
Udostępnij na innych stronach

Gość mikebravo

Też tak mam i to nie tylko przy ustawieniu temperatury na minimum ale przy zakresie 21-13 st tez to występuje.

Myslalem ze mam zwidy, ale ostatnio z rodzinka jechałem i tez mnie pytali czy włączyłem klime bo nagle zaczęło zimnym buchać.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/11/#findComment-399397
Udostępnij na innych stronach

Gość misiokrak

Strona 109 instrukcji obsługi - personalizacja ustawień. Polecam przeczytać o funkcji automatycznego odparowywania przedniej szyby. Można to wyłączyć :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/11/#findComment-399440
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dołączam się do pytania.

Ja myślę od początku bo to co seryjnie wkładają od ideału jest dalekie.

Astrinx II grał mi znacznie lepiej na seryjnym sprzęcie.

Póki co jednak nie rozglądałem się za bardzo co by można wsadzić żeby było lepiej. Ma ktoś jakieś pomysły, albo już robił podmiankę i może polecić jakieś rozwiązania?

Ponoć idzie się dogadać z ASO że jak oni wymieniają to z gwarancją nie ma problemu.

 

Wiem, że temat poruszany już dość dawno, ale może komuś się przyda.

Przerobiłem fabryczne nagłośnienie w Astrze. Ja u siebie mam radio CD300 i do tego były 4 głośniki (drzwi + deska).

Dźwięki jakie generował ten zestaw mogłyby co najwyżej być zadowalające w latach 80-tych w fabrycznie nowym Maluchu a nie teraz w samochodzie za 80tys. zł. Jednym słowem wstyd.

Słyszałem też zestaw Infinity w Insigni i szału nie ma. Wracając do tematu. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to był zakup potrzebnych elementów:

 

1. Głośniki Lanzar Max Pro MXKT6 - zestaw 2 głośników 16cm + zwrotnice + tweetery

2. Głośnik niskotonowy Lanzar Max Pro MAXP 84 - 20cm głośnik by móc go włożyć do zabudowy w bagażniku po lewej stronie (w trakcie realizacji)

3. Maty bitumiczne Boll - 10 szt + mata dekarska z Castoramy :)

4. Przewody głośnikowe, przewody do zasilania, bezpieczniki, wtyki itp.

5. Kondensator Lanzar LQ19CAP - 1,9 Farada

6. Wzmacniacz SONY XM-ZR 604 - posiada wejścia po wysokiej

7. Tymczasowa skrzynka 20l do głośnika niskotonowego

8. Spinki do boczków

9. Dystanse do drzwi od Insigni

 

Nad całością spędziłem 3 dni. Najwięcej roboty z wygłuszeniem drzwi. Samo rozebranie nie jest takie tragiczne, najwięcej pracy jest z wyprofilowaniem maty bitumicznej na wnękę która jest w boczku.

Przeciągniecie kabli też nie stanowi większego problemu. Dobrym miejscem do puszczenia zasilania jest zaślepiony gumą otwór w przegrodzie przez który przechodzi cięgno od zmiany biegów. Należy pamiętać żeby po przeciągnięciu kabla uszczelnić ten otwór, ja użyłem do tego kleju do szyb samochodowych.

Podłączenie kabli sygnałowych do radia to masakra, na rynku nie ma żadnych kostek czy przejściówek. Konieczne było odcięcie kabli idących do fabrycznych głośników tuż przy radiu i puszczenie ich do wzmacniacza. Z gwarancją nie ma problemu, jestem 2 dni po przeglądzie w Oplu i jedyną reakcją serwisantów było pogłośnienie radia podczas przeglądu.

Efekt jak dla mnie zadowalający. Pozostało jeszcze trochę pracy, ale to już tylko kosmetyka. Jak będę kończył to postaram się porobić zdjęcia i zrobię krótki manual.

Jeżeli ktoś ma ochotę zapraszam na odsłuch do Warszawy.

Edytowane przez bebic

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/11/#findComment-403730
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam astrę 4 2.0 cdti 160KM kilka miesięcy i to spalanie jest całkiem niezłe przy spokojnej jezdzie do 140km 6.0-6.6 jak pocisnę to 7 a nawet 7.5 więc chyba nie jest tak zle

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/11/#findComment-407686
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

 

Astra J 1.6 TURBO 180KM, sport

 

Wyposażenie (głównie): reflektory AFL bixenony , Flex Ride, Infinity, Navi DVD 800,

Koła: 235/45 R18

 

Samochód kupiony w Marcu 2011 w salonie. Przebieg 20.000. Jeżeli chodzi o spalanie to w mieście przy narmalnej jeździe od 9.5-11, czasami 12, w trasie od 7.5-8.5.

Do tej pory wszystko w porządku oprócz rozkalibrowanej czujki od ABS, której naprawienie zajęło około godziny w serwisie, a także dokręcenie i nasmarowanie fotela kierowcy - tutaj też około godziny w serwisie.

Generalnie nie mam chyba żadnych zastrzeżeń :)

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/11/#findComment-410844
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość astra 1.6 turbo

Witam wszystkich mam Asterkę z silnikiem 1.6 turbo 180KM byłem w serwisie i wymienili mi zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego z powodu opisanego poniżej :

Cały czas zapalało mi się info uzupełnij płyn chłodzący, po uzupełnieniu też zapalało się to info więc udałem się do serwisu i tam stwierdzili uszkodzenie czujnika który prawdopodobnie jest zintegrowany ze zbiorniczkiem więc go wymienili. Nie dostałem żadnego dokumentu na tę okoliczność ani nie dokonano żadnego wpisu w książce serwisowej(gwarancyjnej). Czy ktoś z was miał podobny przypadek? Czy serwis nie wydaje dokumentu potwierdzającego wykonanie czynności gwarancyjnych? Czy ktoś z was uzupełniał już sam płyn chłodzący nie licząc przeglądu w serwisie, przebieg mojej Asterki to 19000 km ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/11/#findComment-412929
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności